Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
astridastrid"]
[size=7]Helaas stond ik ook dit keer niet op de PB-lijst[/size]
[/quote]Sorry
Ik zal het vanaf nu nooooit meer vergeten
[quote="Evy"]
Aaaaaaah, deze foto's vind ik echt prachtig!!!
Echt zo'n mooi gezicht jullie tweetjes!! Echt geweldig!
[/quote]
Hmmm ik vind de combinatie Odin+Timon denk ik toch nog het leukst hoor![]()
Maar t was zeker heel gaaf om met zo'n professioneel showteam als LaMaTi mee te mogen oefenen
[quote="Marieke_456"]
[quote="Yoline schreef:Wow, 't compliment ziet er echt super uit! Probeer alleen de volgende keer te zorgen dat haar achterbenen wat verder naar achteren staan.
Hele leuke foto's, Mirei steigert zo gaaf!En Timon...

Maar ik heb een aantal hele slimme tips gehad van Marieke om dit te verbeteren.. dus over een tijdje komen er hopelijk foto's van een beter compliment 
Leetje schreef:gaaf zeg!!
Mirei voort eerst in het compliment![]()
Hoe lang heb je daar nu over gedaan?
Mirei vindt het een erg moeilijke oefening en ik heb er verder ook niet echt hard op geoefend... gewoon elke VDsessie weer een keertje proberen
En ze kan het nu nog lang niet perfect hoor, t zou me niet verbazen dat als ik morgen weer zou gaan oefenen dat ze dan weer niet met dr been op de grond wil
dagami"]
[quote="Evy"]
[/quote]
Maar t was zeker heel gaaf om met zo'n professioneel showteam als LaMaTi mee te mogen oefenen
[/quote]
Ik weet het niet... Misschien word combi Mirei+Odin+Timon wel heel leuk
Whahahahahaha professioneel... ahum![]()
[quote="dagami"]
[quote="Marieke_456"]
[quote="Yoline schreef:Wow, 't compliment ziet er echt super uit! Probeer alleen de volgende keer te zorgen dat haar achterbenen wat verder naar achteren staan.
Hele leuke foto's, Mirei steigert zo gaaf!En Timon...

Maar ik heb een aantal hele slimme tips gehad van Marieke om dit te verbeteren.. dus over een tijdje komen er hopelijk foto's van een beter compliment 

Daar kan je altijd nog aan werken als ze het eenmaal door heeft! Ik denk omdat Timon het voor deed dat ze het ineens begreep... Dan moeten we het maar weer 'ns over doen

Marieke_456"]
[quote="dagami"]
[quote="Evy"]
[/quote]
[/quote]
Ik weet het niet... Misschien word combi Mirei+Odin+Timon wel heel leuk
[/quote]
Jaaaaaaa das nou nog eens een leuk ideeWanneer komen jullie langs?
![]()
![]()
[quote="Marieke_456"]
Precies... Ik ben wel tip-vol![]()
Maar laat haar nu maar lekker schots en scheef staanDaar kan je altijd nog aan werken als ze het eenmaal door heeft! Ik denk omdat Timon het voor deed dat ze het ineens begreep... Dan moeten we het maar weer 'ns over doen
![]()
[/quote]
Idd Timons goede invloed he![]()
[quote="ingeo schreef:jullie hebben allebei een heel erge hekel aan jullie paardjes hè? straalt er zó van af!!![]()
dagami"]
[quote="Marieke_456"][quote="dagami"]
[quote="Evy schreef:Aaaaaaah, deze foto's vind ik echt prachtig!!!

Wanneer komen jullie langs?