Cacharell Shamane x Landfrieden @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ostra

Re: Cacharell Shamane x Landfrieden @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 15:42

Ja precies dat bedoel ik, gewoon lekker oefenen hoor komt wel goed :-) Als je maar steeds weer verbetering hebt en plezier, en er bij die konge paarden goed op let dat je ze niet overvraagd.

Britt_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 09:55

Ziet er erg netjes uit hoor! en de punten zijn al aangegeven door andere bokkers :)

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 20:46

Leuk paard Nicole! Mooie combinatie ook. Lekker zomers dat roze! Moet bijna een zonnebril erbij pakken 8-) Hebben jij en Emma elkaar aangestoken met dat fuchsia roze? :D :D

Je gaat idd nog een beetje hard. Om het tempo een beetje te minderen, zou ik 'm wat meer aan het werk zetten. Je moet zorgen dat je aan rijden toekomt en dat je er met een been aan kunt zitten. Want nu moet je 'm nog veel te veel bij zn hoofd vasthouden en kom je helemaal niet meer aan rijden toe.
In galop de volte beetje gaan sluiten enzo, in draf idem dito en wat meer oefeningen geven als bijvoorbeeld een schoudervoor etc.
Denk erom dat ze bij de middendraf niet nog dieper in de hals wordt, dan duikt ze al gauw op de voorhand. Bij het opvangen zou ik even een korte hulp terug geven met je hand, dan lucht en rustig je kuit erbij houden dat ze tijdens het opvangen wel naar voren door blijft geven en niet op het voorbeen afremt als je begrijpt wat ik bedoel.

superlise

Re: Cacharell Shamane x Landfrieden @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-12 21:35

Dankje Esmee! Ja dat roze vond ik wel eens leuk voor een keertje, toen zag emma hem en die wilde ook haha.

Bedankt voor de tips, misschien moet ik inderdaad wat meer gaan doen, ik zit nu steeds met het ''ik moet het simpel houden want dit stukje moet eerst voor elkaar komen'' in mijn hoofd maar misschien moet ik daar inderdaad maar even van afstappen en schoudervoor etc wat meer mee gaan pakken.

Dat volte sluiten in galop heb ik vorige week ontdekt! Ook daarvan dacht ik dat 'ie er nog niet aan toe was maar ik heb dat even 3 daagjes door gepakt en hij galoppeerd nu echt al zó anders.

Dat terug rijden zal ik inderdaad ook op letten, misschien maar iets langer er over doen ook? Want ik voel ook dat ik teveel aan de handrem trek (en te lang blijf trekken).

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 21:51

ziet er op zich keurig uit, volgens mij wil je echt je best doen om keurig te zitten waardoor je vergeet op je kont te zitten.
Komt vast goed! Succes!