Hoe een shetland beleren zonder er zelf op te gaan..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Blablabla11

Re: Hoe een shetland beleren zonder er zelf op te gaan..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-12 14:32

Hij gaat op korttermijn geschoren worden we helpen hem even een handje met zijn vacht want nu is zijn vacht echt een hel voor hem.. Of de staldeur is de sjaak of hij sjattert Fayah om het er uit te trekken.. en koud heeft hij het nog nooit gehad eerder warm..

Neva.. mama ik wil een ster op Goochems kont.. ( ze had een paard met een hartje op de kont gezien hihi )

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 19:27

Lindy1982 schreef:
Hij gaat op korttermijn geschoren worden we helpen hem even een handje met zijn vacht want nu is zijn vacht echt een hel voor hem.. Of de staldeur is de sjaak of hij sjattert Fayah om het er uit te trekken.. en koud heeft hij het nog nooit gehad eerder warm..

Neva.. mama ik wil een ster op Goochems kont.. ( ze had een paard met een hartje op de kont gezien hihi )

ik keek vandaag nog even naar z'n nek. die is al bijna kaal :P nog een paar plukjes :)

max66

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 20:47

schattige foto's hoor, erg leuk dat ze samen op kunnen groeien. Ik vroeg me ook altijd al af hoe een shet beleerd moest worden, leuk om dit topic te lezen.

Off-topic: Als ik die foto zie met de pony gras etend terwijl je dochtertje erop zit krijg ik de kriebels. Van mij mogen ze absoluut niet eten ohz! Ohz is werken, eten doen ze maar in hun eigen tijd. Zo zal ik ook mijn paard nooit hooi te eten geven op de poetsplaats. Voor je t weet kun je niet meer poetsen zonder dat ze eten! Jullie moeten het natuurlijk zelf weten, ieder doet het weer anders....

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-12 00:04

max66 schreef:
schattige foto's hoor, erg leuk dat ze samen op kunnen groeien. Ik vroeg me ook altijd al af hoe een shet beleerd moest worden, leuk om dit topic te lezen.

Off-topic: Als ik die foto zie met de pony gras etend terwijl je dochtertje erop zit krijg ik de kriebels. Van mij mogen ze absoluut niet eten ohz! Ohz is werken, eten doen ze maar in hun eigen tijd. Zo zal ik ook mijn paard nooit hooi te eten geven op de poetsplaats. Voor je t weet kun je niet meer poetsen zonder dat ze eten! Jullie moeten het natuurlijk zelf weten, ieder doet het weer anders....

Voor onze rijpaarden geld dit ook maar voor shetty nu ff niet gezien ze niet aan het werk was en de pony zo relaxt is dus mijn dochter er veilig op kan zitten als hij echt aan werk gaat straks bit in etc gaan we hier mee aan de gang ..

max66

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 18:40

ik had me er ook niet mee moeten bemoeien natuurlijk..... :D

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-12 19:42

Nee geeft niets hoor maar vond het leuk om haar er ff op te hebben zonder " risico" onze. Rijpaarden hèbben ook niet te eten tijdens werk haha