Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lindy1982 schreef:Hij gaat op korttermijn geschoren worden we helpen hem even een handje met zijn vacht want nu is zijn vacht echt een hel voor hem.. Of de staldeur is de sjaak of hij sjattert Fayah om het er uit te trekken.. en koud heeft hij het nog nooit gehad eerder warm..
Neva.. mama ik wil een ster op Goochems kont.. ( ze had een paard met een hartje op de kont gezien hihi )
nog een paar plukjes

max66 schreef:schattige foto's hoor, erg leuk dat ze samen op kunnen groeien. Ik vroeg me ook altijd al af hoe een shet beleerd moest worden, leuk om dit topic te lezen.
Off-topic: Als ik die foto zie met de pony gras etend terwijl je dochtertje erop zit krijg ik de kriebels. Van mij mogen ze absoluut niet eten ohz! Ohz is werken, eten doen ze maar in hun eigen tijd. Zo zal ik ook mijn paard nooit hooi te eten geven op de poetsplaats. Voor je t weet kun je niet meer poetsen zonder dat ze eten! Jullie moeten het natuurlijk zelf weten, ieder doet het weer anders....