verder is dat niet erg dat kan altijd nog veranderen. ook mag je der soms iets rustiger laten draven
dan wordt het makkelijker zowel voor jou als voor haar want dan kan het paard zich meer gaan dragen. verder ziet het er super leuk uit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
verder is dat niet erg dat kan altijd nog veranderen. ook mag je der soms iets rustiger laten draven
dan wordt het makkelijker zowel voor jou als voor haar want dan kan het paard zich meer gaan dragen. verder ziet het er super leuk uit

Leorah schreef:Oh nee, maar zo zie ik het ook niet hoor! Ik wil juist graag tips, omdat ik weet dat er bepaalde dingetjes echt beter kunnen. Anders had ik hier ook geen topic neergezet haha. De wedstrijd vandaag is afgelast, dus ik ga straks lekker thuis met haar aan de slag. En heel eerlijk, als ik zie van waar ik zelf ben gekomen na mijn lange stop, angst overwonnen en weer lekker aan de slag, ben ik superblij hoor hiermee al! Ik heb er zin in om ermee aan het werk te gaan!
Wou even aangeven dat ik het leuk vind dat je niet alle reacties begint met "ja..maar..." maar juist echt iets wil aannemen 

) 

Ga zo door vrouwke, je kan het!! 

.
Als die van mij soms loperig wordt als ze even "nerveus" is doe ik wat ik hierboven omschreef gepaard met tegen haar praten (rustig) en zachtjes "hooooo, het is goed"
. zijn rare dingen, maar het helpt echt.

.