Ik ben me inderdaad bewust van mijn houding

die is bagger. Daarom start ik ook weer met les, dan kom ik weer op het goede pad en kunnen we samen verder bouwen op een juiste manier.
Ik rijd helemaal niet in die bak. Dat mijn moeder dit filmpje maakte, had ik net op de renbaan gereden en wilde even een topic hier plaatsen voor zinnig commentaar. Alle ogen extra zien meer dan ik alleen

het rondje dat ik draaf op het filmpje, is het enige rondje wat gedraafd is daar. Het stukje stappen was ook het enige wat ik daar gestapt heb

De bodem wordt voor mijn les gesleept en rechtgetrokken, want hier ga ik niet in rijden, laat staan lessen

Hij is wat stram van achter. Dit komt echter vanuit zijn linker achterbeen. Hij heeft wat mok en in de ochtend heeft hij een wat dik been hierdoor. Ontdekte ik gister

als ik lang genoeg rijd, loopt hij het eruit, maar ik zit op het moment niet langer dan een kwartier op zijn rug, dus meestal loopt hij het er pas helemaal uit met het werken aan de hand wat ik na het rijden nog doe voor het rechtrichten en zijn balans.
Ik heb al een zalfje gekregen voor de mok, dus dat moet binnen een paar dagen ook verdwenen zijn.
Is het goed dat ik mijn les laat filmen zaterdag? In plaats van een filmpje op de renbaan?
Verder denk ik ook, en ik praat echt niks goed, dat ik misschien wat te voorzichtig ben met "echt" gaan zitten op zijn rug... Ik merkte vanmorgen aan mezelf dat ik snel voorover hang, omdat ik bang ben om hem tot last te zijn, maar daarmee werk ik rugproblemen natuurlijk juist in de hand.
Pff wat een gedoe! Ben blij dat ik zaterdag weer les heb! Wil het zoooo graag goed doen.