binnen kort eerste wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Barbulet

Re: binnen kort eerste wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 13:09

Ben het ook met Joolien eens. Goed commentaar, en TS, jij gaat heel goed met het commentaar om! Super!
Meeste is eigenlijk al gezegd. Als je straks wel klaar bent voor wedstrijden wens ik je alvast heel veel succes.

Nog een ding; waarom moeten er toch altijd(vaak) van die vreselijke liedjes onder rijfilmpjes gezet worden? En dan nog zo'n bewerking erbij... Heel storend als je het mij vraagt. :')

Bubbles8

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 21:08

Je hebt een hele positieve houding als je commentaar krijgt en daar kun je ver mee komen! Er zijn al veel negatieve puntjes genoemd, maar wat ik even wil zeggen is dat je in het eerste filmpje een mooie, zachte en rustige hand hebt en dat is heel belangrijk. Ik zou toch proberen om van iemand een groter zadel te lenen, daardoor wordt het voor het paard wel een stuk prettiger en rustiger.

mijnluxor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 11:17

Ik zou hem actiever laten lopen, veel overgangen rijden en actief aan het been maken.
en gewoon lekker meedoen met onderlinge wedstrijden!

Mes_Leong_x3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-12 22:21

iedereen bedankt voor de commentaar, de wedstrijd is goed verlopen we waren 6 van de 9 en 11 van de 17.
Het is niet supper goed maar voor mij was het de eerste keer en voor hem ook op de manege.
Al bij al door de stres en de spanning is alles goed verlopen en ben super trots op hem :p

sajavado

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 02:10

toch gefeliciteerd met je prestatie, ik hoop dat je er plezier van heb gehad, en er van geleerd heb! op naar de olympische spelen :Y)
hihi