5jarig paard L1 dressuur oefenen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mel_Fayla

Re: 5jarig paard L1 dressuur oefenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 21:19

Zorg dat je niet te veel met je benen beweegt ,
maar toch de druk en overgangen erin houd
zodat hij goed op je benen blijft werken
en niet met zijn hoofd gaat gooien.

Verder vindt ik dit héél knap werk met zo'n jong paardje !

Dame23

Re: 5jarig paard L1 dressuur oefenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-12 23:35

@Mel_Fayla:
Bedankt voor je commentaar.... :D

@Kelly:
Ja klopt, normaal ga ik altijd met mijn eigen trailer, maar ik kon nou een keertje met iemand mee rijden. De paarden waren helaas niet zo braaf en die hebben met hun gewicht even de stang achter hun kont kapot gemaakt.
Volgens mij weet ik al wie je bent, je reed de vorige keer met bruine laarzen of niet?
18 maart start ik weer bij de wiron, als het door gaat hoor ivm Rhino. Misschien dat ik je dan zie! als ik niet te geconcentreerd bezig ben hoor hahaha. :o

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 08:23

Davina21 schreef:
@Mel_Fayla:
Bedankt voor je commentaar.... :D

@Kelly:
Ja klopt, normaal ga ik altijd met mijn eigen trailer, maar ik kon nou een keertje met iemand mee rijden. De paarden waren helaas niet zo braaf en die hebben met hun gewicht even de stang achter hun kont kapot gemaakt.
Volgens mij weet ik al wie je bent, je reed de vorige keer met bruine laarzen of niet?
18 maart start ik weer bij de wiron, als het door gaat hoor ivm Rhino. Misschien dat ik je dan zie! als ik niet te geconcentreerd bezig ben hoor hahaha. :o

Ja klopt ik heb bruine laarzen :)
Ik ga me ook nog even op geven voor de 18e, ik neem aan dat ze het niet door laten gaan als het te risicovol is.
Dus misschien tot volgende week haha