Foto's les 12-10

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 18:55

Heeyzz allemaal..

Uhmzz..even ter uitleg Mientejuh Haha! :
Ik zit zoals je gelezen hebt in een spalk met me ringvinger...en Paloom is nou niet de gevoeligste in haar mond En soms moet ik mijn hand even doorsluiten als extra hulp zeg maar...maar dat kan ik nu niet: Ik kan me vuist niet dichtknijpen dus maak ik pianohandjes en geef op deze manier even extra druk op de teugels. Ik weet het...pianohandjes zijn niet goed, en ik heb ze normaal nooit. Maar ik gebruik ze nu even af en toe als noodoplossing
Over 3 weken is ben ik verlost van die irri spalk en kan ik weer normaal rijden ( voor mijn doen dan Tong uitsteken )

Veel liefs!!

djoontje

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 10:46

Eindelijk zie ik de alom besproken Djoontje eens. Ik wist eiglijk niet dat jullie bij dezelfde manege reden; maar je mag gerust een keer met miek meekomen naar Etten - Leur. Mag je op mijn Sunny rijden Tong uitsteken Volgende keer naar het bos crossen he miek ?

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 20:34

Pff.. wist jij niet dat ik op dezelfde manege rij als djoon? (valt ook niet op hoor.. na alles wat ik verteld heb en dat ze goed kan rijden enzo.. Tong uitsteken )