Ik ben erg benieuwd of je bedoelt of ze op bovenstaande stal niet eerlijk zijn of dat je de handel in het algemeen bedoelt... Maar ik wacht af..
Mieke
Geplaatst: 23-08-01 11:14
Mij spreken die dieren ook niet echt aan, maar ja smaken verschillen en het zijn inderdaad momentopnames.
ik heb altijd geleerd (of het waar is weet ik niet), dat zo'n omhoogknikkend voetje het gevolg is van een te sterke inwerking van de hand....
Neuh, doe mijn die twee bolle vreetschuren van mij maar, ze zijn geen 90000 waard, maar voor mij zijn ze geweldig.
Groetjes Mieke
Waventy
Geplaatst: 23-08-01 15:23
ik viond het ook veeeeeeeel te duur Voor dat geld moet je echt wel wat speciaals hebben.
En mijn ezels, om ff terug te komen op mieke zijn meer dan 1000000000000000000 waard, in mijn ogen natuurlijk
gr Lara
Mar_Nimbus
Geplaatst: 23-08-01 18:21
hoi,
hier dan een uitgebreide uitleg over bovenstaande paarden. ik ben zelf met mijn vriendin en mijn vriend bij deze stal praas geweest. het vosje dat je laat zien is geen 90.000 . ik heb erop gereden en het loopt niet perfekt. ze staat in de prijslijst voor tussen de 10.000 en 17.500. bij prijsoverleg koste ze 17.500 en geen cent minder. de bruine (pebbles) daar heeft mijn vriendin op gereden, deze staat voor 0 tot 10.000 en moest dus 10.000 kosten en geen cent minder. ikzelf had een paard in de verkoop die ik aan hun heb laten zien, mijn paard loopt m2 en is Z klaar. nadat die dame van die stal erop gereden had kon ze me vertellen dat het een leuk manegepaard was. de hele situatie rondom deze stal is erg raar. de paarden die jij leuk vind komen altijd bovenaan met hun prijs in hun prijsklasse, ze hebben altijd wel een uitleg klaar dat dat betreffende paard zo goed is dat hij het geld dubbel en dwars waard is. pebbles was leuk maar kon op het moment dat wij daar waren nog niet echt veel. wij zijn geweest in juli, ongeveer 5 weken geleden. toen was pebbles 4 maanden onder het zadel. wij zijn naar huis gegaan en hebben gezegd dat we er nog even over moesten denken. in mijn paard hadden ze in ieder geval geen interesse want ze vond hem maar niets en hij stelde niet echt veel voor. tot mijn verbazing ontving ik de nadere dag en de dag daarna e-mail van vreemde mensen die mij vroegen om een beschrijving van het paard dat ik te koop had. ik heb ze toen teruggemaild dat mijn paard inmiddels niet meer te koop was en dat hij zeker niet verkocht zou worden aan iemand via stal praas. ze hadden 1 van hun ook verkeerde voorlichting gegeven omtrent mijn paard. ik heb stal praas gemaild dat ik geen prijs stelde op hun verkoopbemiddeling en hier ook niet om had gevraagd. ik heb hierna geen enkele reactie meer ontvangen. wil je hierover meer weten stuur me dan even een privéberichtje.