nickynicole schreef:Ik vind de uitspraak pijn nogal heftig hoor. S&T lijkt nu net een of ander martelwerktuig.
Maar dat is het ook.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anoniem schreef:Ben ik de enige die het raar vind, dat iemand die PSG mag rijden. Advies vraag op bokt over een S&T? Zo iemand zal toch wel mensen in de buurt hebben, die er 1000x meer verstand van hebben. Dan de B ruiters van bokt ? (want dat is toch wel 99% van bokt)
Paddenpad schreef:Anoniem schreef:Ben ik de enige die het raar vind, dat iemand die PSG mag rijden. Advies vraag op bokt over een S&T? Zo iemand zal toch wel mensen in de buurt hebben, die er 1000x meer verstand van hebben. Dan de B ruiters van bokt ? (want dat is toch wel 99% van bokt)
Vragen staat vrij,op welk niveau dan ook,zo kunnen we allemaal weer wat leren en in de paarden ben je nooit uitgeleerd,op welk niveau dat ook!
GamblersCup schreef:Paddenpad schreef:Ja je hebt gelijk,dierenbeulen en martelaars dat zijn we!!
Jep. Maar ik zal er geen discussie over beginnen, er zijn al zoveel topics over. Dit is niet de juiste.
ambre schreef:Toch zit het in je basis,het paard moet beter in aanleuning komen.
Juist als je wat meer druk krijgt zul je merken dat het minder wordt.
Naar de hand toe drijven dus en dat opvangen in de hand.
Dan sluit de mond vanzelf weer.
Colani schreef:Ik heb ook al vermeld dat hij het meer doet al ik de stang laat doorhangen , maar stel je voor als ik losrijdt en de stang laat hangen en alleen met de trens inwerk doet hij zijn mond ook lichtjes open. Dus toch meer naar de aanleuning werken dan? even weer meer de basis opnemen?
nickynicole schreef:Volgens mij kun je wel aan de slag met de tips. En ik ga dat ook doen. Dus bedankt dat je een topic hbet geopend want ook ik heb er wat aan gehad. En ach die penny-meisjes....... S&T martelwerktuig...... Ach wat moet ik er van zeggen... Het martelwerktuig start waar de rijtechniek stopt zullen we maar zeggen.
Wil je me op de hoogte houden van de bitten die je hebt getest? En resultaat natuurlijk.
dat kan ik direct proberen. en voor nieuwe bitten wacht ik even tot maandag wat men nieuwe instructeur zegt. ik ga hem eerst zijn lesgeven en zien wat hij er over zegt zonder ik er over begin