Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Enige wat ik minder vind, is dat iele borsttuigje. Ofja... het zal wel IRL niet zo iel wezen, maar het paard maakt het iel. Doe er anders een onderlegger onder (hoe noem je dat eigenlijk, borstbeschermer?) dat toont wat mooier voor het plaatje
Maar leuk joh, dat zowel paard als menner genieten, zo werkt t twee kanten op. Maya schreef:Hele leuke foto's. Hij geniet er echt van zo te zienEnige wat ik minder vind, is dat iele borsttuigje. Ofja... het zal wel IRL niet zo iel wezen, maar het paard maakt het iel. Doe er anders een onderlegger onder (hoe noem je dat eigenlijk, borstbeschermer?) dat toont wat mooier voor het plaatje
Maar leuk joh, dat zowel paard als menner genieten, zo werkt t twee kanten op.
Kiara"]
Dank jullie wel voor de leuke reacties!Zit hier flink te blozen! ([size=9]en te glimmen van trots)[/size][quote="Amable schreef:
Zou wel gaaf zijn, sinterklaas op zo'n paard! Ben benieuwd welke Sint het aandurft

Ik kan wel geen sint spelen, (heb nog nooit een vrouwelijke sint gezien), maar Piet speel ik als de beste!!!
Kiara schreef:Dank je!
Het is dan ook echt een heel leuk dier!
Misschien dat we hem rond 5 december maar eens moeten verhuren................![]()