Sarabandes ruinen met Stang en Trens gereden:

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 00:29

De vos komt in ieder geval wel goed los van de grond, moet je nagaan wat dat wordt als hij het aan zou durven om de voorkant wat meer op te tillen .

Billy

Berichten: 20726
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 08:28

Ik ben wel heeeeelemaal weg van die vos Lovers

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 08:43

Hele mooie paarden. Qua kleur ben ik geen liefhebber van een vos, maar deze heeft toch wel iets. Hij straalt iets uit wat me iig wel aansprak.

jeanneke

Berichten: 596
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Halle (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 09:00

Hallo Sarabande,

wat leuk om te zien hoe goed onze Jackiro het maakt!!! Hoe ik Jackiro ken, en Sarabande zal hem nu ook wel al kennen, is hij altijd zeer koelbloedig en tegelijkertijd zeer fier. Wat mij betreft vind ik die S&T geen probleem om zo effe voor de foto's mee te rijden, onze Jackiro kennende... Hij ziet er wel netjes uit met zijn witte sokken Haha! Haha! Wat die draf betreft: Jackiro heeft juist zeer regelmatige, ruime gangen, ik denk idd. dat het van de spanning zal zijn.

groetjes en een dikke kus aan onze grote jongen Cool Cool

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 09:30

Sjuimpje schreef:
En laten we eerlijk wezen, we kunnen allemaal wel zien dat het hier niet om sportpaarden gaat, daarvoor moet je op Lol met je knol wezen Haha!


tuurlijk, lach de "gewone" mens maar weer uit met hun niet-toppertjes zonder papieren............. Cool

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 09:33

Jackiro heeft ook geen papieren, op een papier kan je niet rijden.
Dat is geen enkele reden om je daarom een underdog te voelen.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-03 09:35

IngridM"]
[quote="Sjuimpje schreef:
En laten we eerlijk wezen, we kunnen allemaal wel zien dat het hier niet om sportpaarden gaat, daarvoor moet je op Lol met je knol wezen Haha!


tuurlijk, lach de "gewone" mens maar weer uit met hun niet-toppertjes zonder papieren............. Cool
[/quote]
Nope,
ik doel op het ander topic van Sarabande,
op Lol met je Knol staan haar 2 jarige merries. Ik doel trouwens op het feit dat ze niet in sportconditie zijn, niet dat ze het niet aan zouden kunnen. Eb heeft zelf al bewezen van wel.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 09:46

Misschien mis ik iets, maar wat is / was het doel van deze rijsessie ? Verward

Mieke
Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 09:55

Die vos spreekt mij ook zeer aan, maar dat zal menig bokker niet verbazen denk ik!

Je staat werkelijk op elk paard goed Sjuim, ongelovelijk!!

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 09:56

Gewoon even kijken of onze recreatiepaarden ook tot meer in staat zijn dan door de bossen sjokken

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 09:57

Aha, gewoon even voor de kick dus!

Apple

Berichten: 76243
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 10:53

Mooie foto's, leuke paarden Lachen.

Maakt idd niet uit waar Sjuim op zit, maar het ziet er altijd netjes uit Lachen.

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 10:56

Heheh die ebony die ken ik niet meer terug! Wat bandages en een wit sjabrakje al niet kunnen doen!
Echt leuke uitstraling. Alleen snap ik echt niet waarom je niet een gewoon bit in hebt gehangen. Vind de foto's er niet mooier door geworden vooral niet omdat het beeld in combinatie met de ruiter het er niet vriendelijker op maakt.! Om paarden die vrijwel nooit met stang en trens rijden dan zo op de stang te rijden tja ik heb er zo mijn vraagtekens bij. Echt jammer want verders ziet het er top uit! En ik geloof dat jullie veel lol hebben gehad, dat was denk ik ook de bedoeling.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 11:56

Hmmm, aparte reacties lees ik hier hoor,... Ach ja, Bokt zou Bokt niet zijn als er geen kritiek op iets leuks zou komen Knipoog. Overigens geen aanval hoor, voor niemand, alleen een constatering Lachen.

Maar Gribaldifan, jij had toch ook voor de foto's met jouw paard er de stang en trens in gehangen, zonder dat hij die echt kende, of vergis ik me nu Verward ? Niet dat het uitmaakt hoor (echt niet), maar ik begrijp even je reactie niet. Het ziet er nl. niet naar uit dat een van beide paarden er ook maar een beetje moeite mee heeft.

Ach, ze zien er echt leuk uit, een heel ander gezicht zo Haha!. Maakt er meteen hele andere paarden van, een toiletteerbeurt en een goede ruiter erop (no offence Sara Knipoog).

Ik persoonlijk ben dan weer meer weg van Eb,... Haha!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 12:10

Hij kende het wel! heb er een jaar geleden mee in het z gestart Haha! maar had het een tijdje niet in gehad. Ik had alleen op de foto's de kin ketting te los zitten daardoor sloeg ie door. Of te wel de werking was weg. Je hebt het hier dan wel over een paard dat op z niveau getraind wordt. Verders vind ik de paarden er ook super uit zien, mooi getoilleteerd en in goede conditie. Moeite hebben ze ook niet, tja die 5 minuutjes. Maar ik zag het nut niet helemaal. Tja naar mijn smaak was een mooi trens hoofdstel mooier geweest. Ieder zo zijn eigen smaak natuurlijk. Verders doet dat geen afbreuk aan de paarden. Ik weet dat het super makkelijke, eerlijke, nuchtere en goede paarden zijn. En ik moet eerlijk zeggen dat ook Eb mijn voorkeur geniet. Maar die ken ik dan ook IRL.
Zie hier dus mijn motivatie voor mijn reactie... Hopelijk begrijp je mijn reactie nu beter.

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 12:17

Ze zien er niet slecht uit voor recreatiepaarden Haha!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 12:17

Diana_Mabel schreef:
Sjuim je kan ook overal opstappen enhet staat gewoon goed onvoorstelbaar Lachen


wauw is dat zo? Kom je dan ook eens langs om op mijn stinkertje te hobbelen Sjuim...

vind die draf van de 'tuiger' errrg mooi!!

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 12:37

Is geen tuiger, komt uit Belgie is hoogstwaarschijnlijk gezien de fokkerij daar een Anglo Arabier (goh wie maak ik nu allemaal gelukkig Schijnheilig )

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 12:48

Helemaal duidelijk Gribje Knipoog, nogmaals was niet vervelend bedoeld, maar vroeg het me gewoon af.

Enne, Anglo Arabier Verward Haha!. Worden die gefokt met voorbeen actie dan Nagelbijten / Gniffelen ???

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-03 12:49

Jaja, alles valt of staat met het lendenmechanisme, dus ook het voorbeengebruik Tong uitsteken

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 13:10

Ebony komt mij verdomd bekend voor.
Wordt Eb helemaal panisch als je manen wil trekken of vlechten? Zo ja, dan is het vast dezelfde. Helemaal omdat de Eb die ik ken ook zo donker was, ook Z dressuur (meerdere keren zelfs) en ook van Pericles was.

Morrie

Berichten: 22355
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 13:12

Sjuim, wanneer kom je es op mijn Leopard-tank zitten, stang is ie gewend, ik zou er geen trens bijhangen, daar flipt ie namelijk op en zo'n mooi hoofdstelletje past helaas ook niet ........ Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-03 13:13

Euhmmm, wij hebben gister besloten om Eb zijn manen maar te knippen, Schijnheilig
maar echt panisch was hij niet, hij wilde er gewoon niets van weten.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 13:16

Duidelijk... dat is Eb.
Sarabande stuurde me net ook al een pb.
Leuk beestje. Kan leuk lopen. Geen overdreven gangen, maar weet wel hoe hij moet bewegen en kan de oefeningen leuk lopen.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 14:04

GribaldiFAN schreef:
Moeite hebben ze ook niet, tja die 5 minuutjes. Maar ik zag het nut niet helemaal. Tja naar mijn smaak was een mooi trens hoofdstel mooier geweest. Ieder zo zijn eigen smaak natuurlijk. .


idd,en op deze foto:
Afbeelding
is ook te zien dat ie danig uit balans raakt, een paard kan toch ook niet ineens opgericht lopen en dan meteen een goeie draf laten zien??
dit is helemaal geen aanmerking, maar een opmerking,ik zie dat dat paard met een voet aan de grond is,terwijl dat in een goede draf niet voor mag komen, dit kan komen door kreupelheid, maar in dit geval volgensmij gewoon onbalans.dus ik snap het nut van dat stang en trix hoofdstel ook niet. maar jah wie ben ik als crossruiter om daarover te oordelen? Scheve mond
Laatst bijgewerkt door CM_ op 08-10-03 14:18, in het totaal 1 keer bewerkt