. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wat die draf betreft: Jackiro heeft juist zeer regelmatige, ruime gangen, ik denk idd. dat het van de spanning zal zijn.
IngridM"]
[quote="Sjuimpje schreef:En laten we eerlijk wezen, we kunnen allemaal wel zien dat het hier niet om sportpaarden gaat, daarvoor moet je op Lol met je knol wezen

. Overigens geen aanval hoor, voor niemand, alleen een constatering
.
? Niet dat het uitmaakt hoor (echt niet), maar ik begrijp even je reactie niet. Het ziet er nl. niet naar uit dat een van beide paarden er ook maar een beetje moeite mee heeft.
. Maakt er meteen hele andere paarden van, een toiletteerbeurt en een goede ruiter erop (no offence Sara
).
maar had het een tijdje niet in gehad. Ik had alleen op de foto's de kin ketting te los zitten daardoor sloeg ie door. Of te wel de werking was weg. Je hebt het hier dan wel over een paard dat op z niveau getraind wordt. Verders vind ik de paarden er ook super uit zien, mooi getoilleteerd en in goede conditie. Moeite hebben ze ook niet, tja die 5 minuutjes. Maar ik zag het nut niet helemaal. Tja naar mijn smaak was een mooi trens hoofdstel mooier geweest. Ieder zo zijn eigen smaak natuurlijk. Verders doet dat geen afbreuk aan de paarden. Ik weet dat het super makkelijke, eerlijke, nuchtere en goede paarden zijn. En ik moet eerlijk zeggen dat ook Eb mijn voorkeur geniet. Maar die ken ik dan ook IRL.GribaldiFAN schreef:Moeite hebben ze ook niet, tja die 5 minuutjes. Maar ik zag het nut niet helemaal. Tja naar mijn smaak was een mooi trens hoofdstel mooier geweest. Ieder zo zijn eigen smaak natuurlijk. .