Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gijsenkim"]
[quote="fsoudan schreef:Ik heb dus nooit les gehad. Ik heb mezelf leren rijden, en dat gaat perfectIk voel goed aan wanneer Guus ontspannen loopt en wanneer niet. Nu heb ik wel lessen om hem nog beter te kunnen rijden.
) ik zit niet meer zo voorover en houd mn benen stiller. Het is ook zo dat ik weet wat ik fout doe dan he.
.
Elke zomer kreeg ik echter weer een compliment dat mijn houding en rijden zo vooruit was gegaan en of ik in tussentijd les had gehad. Neu, gewoon veel gelezen..
Citaat:Als je precies volgend het F.E.I. regelement rijdt loop je kans om steeds buiten de prijzen te vallen, terwijl je een eerste plaats toebedeeld krijgt als je weliswaar achter de teugel zit maar net een iets elastische voorbeen produceert

ponyzotje schreef:het paard kan je wel wat verkeerd doen, maar je voelt hem meestal toch wel goed aan. en als je hem iets een beetje anders leert, maalt hij er niet om. lichamelijk kan er wel iets foutlopen, maar meestal denk ik dat het paard dat toch toont. maar het kan idd.