1e wedstrijd met Omar (arabier) B dressuur

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-03 12:50

Dank jullie allemaal voor de complimenten Bloos en ik hou jullie op de hoogte van mijn volgende resultaten Tong uitsteken

Zaterdag a.s. wordt het onze start in de endurance in Katwijk en ik denk dat Omar dat helemaal top gaat vinden

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 11:15

Leuke foto's Annemiek!! Complimenten voor Chantal Haha!
Jammer van de punten, maar het zal alleen maar steeds meer worden toch Knipoog Het is jammer dat ik zaterdag moet werken, want Katwijk is echt naast de deur zowat Haha! Alvast veel succes dan met Omie Knipoog

Aman_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 11:30

Mooi paard!..en wat zit je netjes op je paard...en je paard loop echt super mooi!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-03 11:36

Dank je Clautje Haha!

Helaas is Katwijk op het allerlaatste moment niet doorgegaan Verdrietig Mijn stalgenootje (ik zou meerijden met haar vader in de trailer) was haar vaccinatieboekje kwijt Boos! Blond ze belde me om 22.45 uur vrijdagavond... ik ben mijn entingboekje kwijt Scheve mond Geen entingboekje is geen endurance... dus omdat zij niet ging kon ik dus ook niet Boos! Ik ben wel wezen kijken in Katwijk samen met Chantal.. die me had gaan groomen.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-03 11:37

Amanniej schreef:
Mooi paard!..en wat zit je netjes op je paard...en je paard loop echt super mooi!

Dank je wel Bloos we doen ons best Schijnheilig

Jennygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 12:02

AnneOmie schreef:
Jennygirl gezellig als jullie me komen vergezellen met Yennie Tong uitsteken maar ik hoop toch echt de B uit te zijn tegen de tijd dat Franca gaat starten met Yen Haha!

Maar Franca draaft al! Voordat je het weet galoppeert ze!
We kunnen al in stap van hand veranderen.... dus pas op meissie! Haha! Clown Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-03 14:49

Jennygirl"]
[quote="AnneOmie schreef:
Jennygirl gezellig als jullie me komen vergezellen met Yennie Tong uitsteken maar ik hoop toch echt de B uit te zijn tegen de tijd dat Franca gaat starten met Yen Haha!

Maar Franca draaft al! Voordat je het weet galoppeert ze!
We kunnen al in stap van hand veranderen.... dus pas op meissie! Haha! Clown Haha!
[/quote]

*LOL* Tong uitsteken Ik wacht geduldig af Haha!

wenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 12:32

mooi beesie
ziet er goed uit
hij loopt lekker te showen met zijn staart omhog
heel gaaf
mooie foto's

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 16:44

AnneOmie schreef:
Dank je Clautje Haha!

Helaas is Katwijk op het allerlaatste moment niet doorgegaan Verdrietig Mijn stalgenootje (ik zou meerijden met haar vader in de trailer) was haar vaccinatieboekje kwijt Boos! Blond ze belde me om 22.45 uur vrijdagavond... ik ben mijn entingboekje kwijt Scheve mond Geen entingboekje is geen endurance... dus omdat zij niet ging kon ik dus ook niet Boos! Ik ben wel wezen kijken in Katwijk samen met Chantal.. die me had gaan groomen.

o balen als je van iemand afhankelijk ben hoor hoop dat je de volgende x kan gaan, kom je nog eens bij ons in de buurt starten kan hem van dichtbij eens bewonderen zo op de foto is tie al leuk hoor!!??

misschien bij de volgende endurancewedstrijd..bij ons gaat er ook iemand binnenkort starten.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-03 16:51

Ik hoop volgend jaar endurance te starten met Omar.

Ik ga aanstaande zondag in ieder geval over het strand (Castricum) met Omar en deze keer heb ik het heft in eigen handen genomen en mijn stalhouder ingehuurd om Omar te rijden Haha! Ik ga lekker met 2 stalgenootjes en heb er heeeeel veeeeel zin in Geen endurance Katwijk maar wel een strandrit Knipoog