Nee vind het niks. Dat schimmeltje is wel erg mooi wit trouwens
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

marahorse schreef:he , op die eerst efoto ken ik di ejongen, kweet niet of jijdi ekent maar die heet sylvester
horseranch schreef:Hhayill Ramadan is juist SUPERmooi. Echt een paardje waar je van 10 km. (sorry beter overdreven) al kunt zien dat het een arabje is. Zijn hoofdje (prachtig gewoon). Mooie dish, groot oog (eigenlijk een perfect koppie). Maar ja, dit is vaak voor veel mensen weer té. Voor mij niet!!
dakhilah schreef:hoi,
Algemeen bekend gegeven!!!!!...
zonde!!!!....
dacht dat alleen karrepaarden OOGKLEPPEN voor hadden!!
gr,sas.
mango"]
[quote="dakhilah schreef:hoi,
zonde!!!!....
gr,sas.
dakhilah"]
[quote="mango"][quote="dakhilah schreef:hoi,
zonde!!!!....
gr,sas.
dakhilah schreef:hoi,
zonde!!!!....
gr,sas.
Sabiy"]
[quote="horseranch schreef:Hhayill Ramadan is juist SUPERmooi. Echt een paardje waar je van 10 km. (sorry beter overdreven) al kunt zien dat het een arabje is. Zijn hoofdje (prachtig gewoon). Mooie dish, groot oog (eigenlijk een perfect koppie). Maar ja, dit is vaak voor veel mensen weer té. Voor mij niet!!
horseranch schreef:Hhayill Ramadan is juist SUPERmooi. Echt een paardje waar je van 10 km. (sorry beter overdreven) al kunt zien dat het een arabje is. Zijn hoofdje (prachtig gewoon). Mooie dish, groot oog (eigenlijk een perfect koppie). Maar ja, dit is vaak voor veel mensen weer té. Voor mij niet!!
riccardo schreef:Franca kijkt liever alleen naar de bewegingen van het paard
Sabiy"]
[quote="riccardo schreef:Franca kijkt liever alleen naar de bewegingen van het paard
quote]