Urielle schreef:6. omdat ik het leuk vind om van een andere instructeur zijn (of haar!) kijk op de zaak te krijgen.
Alleen deze reden eigenlijk. Tijdens een clinic verwacht ik niet enorm veel te leren. De tijd is kort en vaak rijd je met een paar anderen, waardoor je niet heel veel aandacht krijgt. Het is veel minder intensief dan een les en de instructeur kent je ook nog niet, dus het is even aftasten. Maar soms krijg je ineens een ander maniertje, net een andere tip die goed werkt en daar doe ik het voor.
Maar ik rijd vrijwel nooit clinics. Alleen dit jaar toen het georganiseerd was vanuit de vereniging. Ik wil er niet ver voor rijden.
maarja van te voren weet je nooit of het goed zal gaan of niet!
Ik denk dat de basis er wel aardig in zit en hoop door de kijk van een andere instructeur een frisse blik op het rijden te krijgen. Ik les al jaren bij dezelfde persoon. Ben er erg blij mee maar misschien dat iemand net even een andere tip heeft of zegt hoe je het ook kan doen. Ik verwacht alleen geen wonderen (wat ik misschien eerder wel heb verwacht) Wat ik meestal ook wel heel leuk vind is het kijken van een clinic. Hierdoor hoor je ook weer andere dingen en kan je op je gemak toepassen later.