Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Alieska schreef:Mijn comp is engels => save target as.. dan slaat het op en dan moet je het natuurlijk openen in mijn documenten he!
Wauw dagami.. ik vind het adembenemend.
Bedankt voor alle leuke reacties!!Idra"]
Net een varkentje als ze zo knort...
[/quote]Met jou praat ik niet meer
![]()
:D
[size=7]Maar ze is wel een lief varkentje toch?[/size]
[quote="Marieke_456"]
Wel leuke filmpjes! Enneh.. ik heb wel ideetjes...
Wat dacht je van lopend steigeren?
[/quote]
HahaWie weet
[quote="moosje00"]
echt heel leuke filmpjes! hoe lang heb je erover gedaan om ze dat allemaal te leren?
[/quote]
Mirei leert ontzettend snel dus het heeft allemaal niet zo heel lang geduurd om het haar aan te lerenVeel kunstjes kon ze al met een kwartiertje
Eigenlijk heeft alleen het buigen en het steigeren wat meer tijd in beslag genomen...
Ik ben intussen ongeveer een jaar bezig met VD geloof ik (met pauzes tussen het leren van de verschillende kunstjes in natuurlijk
)
[quote="vera"]
Jammergenoeg doen ze het niet bij mij![]()
[/quote]
Ook niet op de doel-opslaan-manier?![]()
Als ik zelf op de link klik krijg ik trouwens een internetpagina waar de url nog eens opstaat, en als ik daar dan weer op klik speelt ie het filmpje gewoon automatisch af.... kweenie of dat bij iedereen zo werkt?
[quote="ZeFaNa schreef:Ik vraag me echt af hoe dat allemaal geleerd heb.........
B.v. dat buigen op afstand, en dat rondje draaien. Echt super!!!
Eerst de buiging "gewoon" aanleren, dan steeds minder gaan lokken met een snoepje zodat hij op een gegeven moment kan buigen op alleen je commando (en eventueel aanwijzing met je zweep)

) Zorg dat je paardje ondertussen blijft staan met zn hoofd naar je toe.
) manier heb ik het Mirei geleerd maar er zullen ook vast wel andere methodes voor zijn