Ik rijd met de Petrie Alure, maar daar ben ik eigenlijk niet zo over te spreken, zijn wel redelijk hard. Binnenkort wil ik gaan kijken voor de De Niro laars. Die zijn zachter van leer.
En idd constant herinneren! Ik probeer er steeds aan te denken
Thanks!
Djini
Geplaatst: 27-11-11 11:35
Ik heb ook last van overbeweeglijke gewrichten en daardoor moeite om stabiel en correct in het zadel te zitten. Kortere beugels en zadels met een dwingende zit veroorzaken alleen maar meer pijn in enkels, knie, heupen en rug. Daarom probeer ik om mijn eigen lijf meer stabiel te krijgen, door zelf genoeg spierkracht te krijgen.
Wat mij heel goed helpt; veel balansoefeningen met fitnessbal en vooral vééél buikspieroefeningen. Fietsen, hardlopen en/of zwemmen vind ik ook nog een goede aanvulling. Sind ik dat serieuzer doe, zijn mijn beenspieren sterker en soepeler. En dat scheelt ook heel erg veel voor mijn knieën en heupen.
TaeBo
Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-11 17:36
Thanks! Ik ben zelf al vollop bezig met oefeningen om zelf rechter en sterker te worden maar nogn iet met een fitnessbal. Ik ga die toch eens proberen, wie weet helpt het idd zoals jij zegt!