Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
woollieh schreef:Wat ik had was dat het diepste punt van het zadel tever naar achteren lag. Ik belande daardoor dus achterin het zadel.
woollieh schreef:Mijn zadel lag ook helemaal perfect, alleen het diepste punt hoort in het midden te liggen voor je eigen balans. Dat lag dus iets verder naar achteren. Mijn kussens zijn dus aan de achterkant iets opgevuld waardoor het diepste punt in het midden kwam te liggen. Als je achter in het zadel terecht komt steek je naar mijn idee al snel automatisch je benen naar voren.
ik vind het moeilijk om mijn benen op de goede plek te houden , jazzgps schreef:Germie, de fotos krijg ik niet op bokt. het bestand is te groot.
ik zal 'm zo nog even een keer mailen, voeg me maar toe op msn dan (als je dat hebt). Dat gaat ook wat sneller met versturen
maarja ieder z'n ding natuurlijk germie schreef:Sommige zadels zorgen dat je altijd een stoelzit hebt, en dan kun je nooit goed lichtrijden. Het dieptepunt van het zadel ligt dan verkeerd. Maar hiervoor moet ik wel een foto zien.