Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
denk dat we het over 2 verschillende dingen hebben hier hoor! heb zelf ook een diesel staan,mijn 17 jarige ruin met lichte artrose. denk je dat ik hem ook gelijk aan t werk zet? natuurlijk niet, hij heeft een kwartiertje nodig om rustig op te warmen,en zn "stramme botten" in beweging te krijgen. na een half uurtje loopt hij weer op zz zwaar niveau
, maar als ik begin met hem hoop ik dat er niet te veel mensen kijken..maarr wel vanaf het eerste moment dat ik hem oppak verwacht ik nageeflijkheid.dat is ook het beste,opwarmen met een ontspannen lage hals in een rustig tempo. de diesel waar ts het over heeft, is een paard wat zoals ik het begrepen heb niets mankeert,niet stijvig of strammig e.d is,maar gewoon niet meteen bereid is nageeflijk te lopen. en mijn eerst post is bedoeld voor zo'n eigenwijs/ niet werkwillig geval.ik blijf bij mijn mening, niet laten dieselen,maar hup aan t werk met dat luie ding dat jou eigenlijk het eerst half uur probeert te negeren..
succes, groetjes deess