Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SuperPepeijn"]ik vind het geen momentopname als het op elke foto te zien is. dat mause geen Z ruiter is, is duidelijk, vandaar de tip
[quote="Prisca schreef:Het is idd een moment opname vergeet niet dat mause net 10 minuten op Leys zat en dan gaat springen kan wel begrijpen dat leys het dan wel vreemd vind. Dus zich onbewust wat vasthoud. Als mause nu een Z springruiter was en hij doet dit zou het heel anders zijn.

Prisca schreef:Crossmonster dit paard heeft juist wel veel eigenhouding alleen zit er een andere ruiter op en hij is altijd erg eenkennig. De ruiter zat er net 10 minuten op en maakt al behoorlijk wat sprongen. De laatste tijd gaat het al beter maar ontspannen onder een andere ruiter vind hij erg moeilijk om dan ook nog te springen. Ik rij op een bepaalde manier en een ander niet dus vandaar dat hij zo reageert hij is daar nogal gevoelig op. Ik rij hem juist erg veel lang en laag omdat hij juist dan zijn hals loslaat maar zodra er iemand anders opzit gaat hij daar moeilijk doen.
Dit paard kan echt wel het zware werk aan is al de nodige keren getest.