Mijn fries eerste keer op bokt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

remslove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-11 17:29

okee dan plaats ik ze hier maar ik heb nu twee foto's imageshake doet raar dus de anderen die zet ik er straks nog op

Afbeelding

Afbeelding

laura1987

Re: Mijn fries eerste keer op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 17:53

iik moet zeggen dat ik de laatste foto van hierboven al een VEEEEEEEEEEEL beter plaatje vind.
Als je op die manier doorgaat komt het zeker goed.
Je benen liggen netjes, je handen goed ontspannen en zij zakt ook ontspannen.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 18:12

Moderatoropmerking:
En opnieuw berichten verwijderd die niet aan de RT-HAW regels voldoen, wellicht kan men de nieuwe regels even doorlezen alvorens te reageren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 18:30

Het ziet er idd al een stuk beter uit hoor. Nu nog iets meer rechtop zitten en dan komt het vast wel goed!

remslove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-11 18:54

dankjee! het rijden voelt zo ook al veel fijner aan en rustiger. Ik heb besloten haar niet met sporen te gaan rijden want ze kan het makkelijk zonder en dat laat ze steeds beter zien. Ik hou zoiezo gewoon niet van sporen behalve als het echt echt nodig is. rechtop zitten moet ik op letten en ik heb mn beugels een gaatje langer gedaan dat scheelde ookal haha!

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 08:57

Ik geloof meteen dat een gaatje langer een heleboel scheelt!
Je hebt namelijk vrij lange benen, en dan is het heel moeilijk om die netjes op de goede plaats te houden (weet ik uit ervaring ;))
Een gaatje langer kan er dan echt voor zorgen dat je je benen iets meer laat hangen, en gek genoeg, als mensen hun benen kunnen laten hangen, hangen ze meteen dressuurmatig correct.

Op de laatste foto's vind ik het al een veel mooier plaatje. Ik denk ook dat de inwerking van je binnenhand op de eerdere foto's komt doordat je teugels vrij lang waren. Om dan voor jouw gevoel dezelfde inwerking te kunnen geven, moet je je handen dan heel veel bewegen.
Op de laatste foto's heb je duidelijk kortere teugels, en dat resulteert in een heel mooi plaatje.

mijn complimenten!

remslove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-11 17:08

BernetteO schreef:
Ik geloof meteen dat een gaatje langer een heleboel scheelt!
Je hebt namelijk vrij lange benen, en dan is het heel moeilijk om die netjes op de goede plaats te houden (weet ik uit ervaring ;))
Een gaatje langer kan er dan echt voor zorgen dat je je benen iets meer laat hangen, en gek genoeg, als mensen hun benen kunnen laten hangen, hangen ze meteen dressuurmatig correct.

Op de laatste foto's vind ik het al een veel mooier plaatje. Ik denk ook dat de inwerking van je binnenhand op de eerdere foto's komt doordat je teugels vrij lang waren. Om dan voor jouw gevoel dezelfde inwerking te kunnen geven, moet je je handen dan heel veel bewegen.
Op de laatste foto's heb je duidelijk kortere teugels, en dat resulteert in een heel mooi plaatje.

mijn complimenten!

Dankjee, alleen ik had mn beugels al eentje langer gemaakt en ik denk dat als ik ze nog langer maak dat het dan niet goed blijft zitten . Maar ik zal het proberen.