Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) 
Symmetje schreef:Yen ziet er cool uit (stoned). Maar sorrie dat ik het zeg: zo'n lage neusriem bij een arab vind ik niet mooi.....
Veel succes en sterkte bij het verdere inrijden

De schoenen zijn ook rijschoenen, met een hak. Zit prima en veilig. Verder heb ik heeeuuullll veilige beugels (ijslandse veiligheidsbeugels) en een supercap....zit dus wel goed
Ik zit er zelfs aan te denken om nog een body-protector te kopen....dussss.... zoals jullie merken....veiligheid staat bij mij voorop
, jammer dat het gebracht wordt alsof ik daar als een halfbakken nonchalante ruiter opzit

Kleintje schreef:Ik denk juist omdat het de eerste keer al fout ging dat het belangrijk is om zelf zo goed mogelijk gekleed te gaan, om er zo min mogelijk aanleiding aan te geven om het fout te laten gaan.
De kleding zou aanleiding geven om het inrijden fout te laten gaan 

djangogirl schreef:goed johbrave yennie. zat jij de vorige keer op haar? ze maakt wel n mooie stop!!! misschien aanleg voor western
Dus wie weet na het inrijden een uitstapje naar western.....

...nu komt het.......Bij deze Franca in VOL ORNAAT (volgens de engelse 'normen') op Cheyenne...........Kom maar door met die complimenten.....
:
Wat?? Halsbandje???
BLIJ!