Talent of niet??? (Ik vindt van wel!)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 10:14

Bij een paard dat zo de benen in de lucht wil gooien zou ik maar een helm op je kop zetten... Wel een leuk paard trouwens, ik hou wel van dit type.

olijf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-03 10:48

Zelf heb ik ook altijd een helm op! Maar Maarten is bang dat zijn haar dan in de war raakt hihi!!
Nee hoor maar hij doet t nooit en dat moet ie dan zelf maar weten, ik moest hem in t begin perse op van mijn instructrice en nu doe ik t uit gewoonte.
Hiervoor bij mijn vorige paard had ik t nooit, maar die was ook wat ouder en niet zo'n spring in t veld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 15:23

Een talent? Waarin? In bokken? Ja dat zeker! Haha!
Nee hoor, ik vind het een leuk paardje en ik vind het er mooi uitzien zoals hij loopt!

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 15:29

Persoonlijk vind ik het paard vrij ver opgericht lopen, en dat voor zo'n jong paard.
Ook ik ben geen voorstander van een slof bij een jong paard, alhoewel een paard wat zo bokt....
Maar goed, ik zou dan dus wel een cap opzetten, lijkt mij belangrijker dan een slof.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 15:35

Kleintje schreef:
Persoonlijk vind ik het paard vrij ver opgericht lopen, en dat voor zo'n jong paard.
Ook ik ben geen voorstander van een slof bij een jong paard, alhoewel een paard wat zo bokt....
Maar goed, ik zou dan dus wel een cap opzetten, lijkt mij belangrijker dan een slof.

Dat opgerichte stoor ik me niet aan, als een paard zo gebouwd is en dat zelf zo aanbiedt, lijkt me dat geen probleem, mits hij fijn nageeflijk is natuurlijk. Een slof helpt niet tegen het bokken, hoogstens als rem als hij daarna een run geeft. Maar als je daar echt bang voor bent zou ik idd een cap opdoen en hem in het werk wat meer ruimte geven, misschien verzet hij zich dan ook wel minder

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 16:15

Die bok Haha! echt geweldige foto

yvetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 16:22

Wat een bok zegt! Maar die jongen blijft wel netjes zitten!
3 jaar en dan al 1.76??? Dat wordt echt een joekel!

saartje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 16:36

je hebt echt wel een mooie ' reus" Haha!
heel tof paardje, mooie kleur ook!!
en de ruiter blijft in ieder geval goed zitten tijdens de bok Knipoog

xxPatriciaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 16:44

Wat een megabok! In de zin van dat hij groot is , dat ik hem mooi vind en dat hij goed kan bokken Lachen.

Leuk beessie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 17:52

Wow! OK dan!
Gaaf paard en wat een bok zeg! Wow!
Idd misschien niet onverstandig om een cap op te zetten bij zo'n jong beestje wat van die rare capriolen uithaalt. Straks vliegt ie echteen keer met zijn hoofd tegen de bakrand!

Cute

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 12:48

Ziet er netjes uit hoor.
En zo te zien ook een knappe ruiter, zou willen dat ik ook zo'n bijrijder had Tong uitsteken

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 19:45

mooie aparte bles heeft ie zeg een aparte verschijning!

olijf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 12:50

Ik heb ook wel een cap op hoor.
Maarten niet ja dat is zijn keus, hij ging bijna naast zijn schoenen lopen toen ik hem vertelde over jullie complimentjes dat hij zo goed bleef zitten hihi!!
Moest m bijna vasthouden anders vloog ie zo weg, nee geintje maar hij vond t wel heel leuk.
O en die oprichting heeft ie van zichzelf dus kan ik nix aan doen en nageven doet ie ook heel makkelijk.
En die slof is alleen voor de veiligheid, hij hangt ook altijd gewoon los maar als ie gaat hollen hou je hem echt niet zo makkelijk tegen dus daarom.
Bedankt voor de leuke reacties
Groetjes Mascha

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 13:17

Wat heeft hij een hoop wit voor een Jet Set? Zal vast van moeders kant komen... Prachtig dier!
ik zie dat hij in training bij Tim staat? Haha!

Die slof zit wel erg strak....
Laatst bijgewerkt door Tyrza op 29-09-03 13:24, in het totaal 1 keer bewerkt

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 13:23

Bij mij om stal staat ook een jetset met veel wit (melkmuil, 4 witte benen) wel een gaaf paard ook trouwens, beetje flegmatiek, maar wel een schatje!

olijf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 13:34

Heb je t over mijn Jet Set of de jouwe??
De mijne is absoluut niet flegmatiek hoor.. maar komt ook uit een super moederlijn.
En ja Tyrza hij staat bij Tim op stal. Dat heb ik gedaan omdat ik er een fijn paard aan over wil houden en dus niet in mijn eentje ga tobben.
Ik train zelf bij Adrianne Wigmans en dat bevalt super!! Tim helpt ook wel eens en dat gaat ook goed.
En die slof hangt in principe altijd gewoon los hoor, t is alleen een rem wanneer nodig.
Hier was ie toevallig wat lastig en zit ie wat strakker, maar nog niet erg strak zoals jij t zegt hij loopt niet op de kop ofzo.
Maar i i g. Ik kom je Vast nog wel eens tegen op wedstrijden ik ga vaak met Adrian mee.
En met een beetje goede hoop ga ik over een poosje zelf ook weer starten.
Maar eerst moet ie nog wat makker worden hihi