Rijfoto's OSCAR! Het begint ergens op te lijken ;)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-03 22:37

hihihi antoinette Knipoog ik was je net voor HAHAHAHA

yvetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 09:35

Zit er leuk uit! Echt een joekel! Denk idd om je pianohandjes. En het viel me op een foto op dat je je benen een beetje naar voren duwt. Maar voor de rest ziet het er netjes uit hoor!

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 09:59

Ingrid, ik vind het er al een heeel stuk beter uit zien zeg! Echt super! je kunt echt veel leren van Oscar. Mar welke pony vind je nou makkelijker "aan de teugel"te rijden?

Anne Marie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 11:41

Je drukt je rechterschouder naar beneden. Probeer loodrecht op je paard te blijven zitten. Als je dat voor elkaar krijgt moet jij eens kijken hoe prachtig hij gaat lopen! *LOL* Veel succes met je pleegpaardje. (Hij ziet er geweldig uit!)

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-03 21:41

Anne Marie schreef:
Je drukt je rechterschouder naar beneden. Probeer loodrecht op je paard te blijven zitten. Als je dat voor elkaar krijgt moet jij eens kijken hoe prachtig hij gaat lopen! *LOL* Veel succes met je pleegpaardje. (Hij ziet er geweldig uit!)

Kijk dat zijn nou tips Knipoog daar heb ik iets aan..

En fleur, ik vind Oscar toch fijner rijden dan Dundee! Maar dat is ook niet gek Knipoog Oscar heeft M1 gelopen, en ik ben de enige die erop zit, dundee bokt de halve manege op, en heeft ooit misschien net L1 gelopen Knipoog ooit in een HEEL ver verleden..