Je hebt daar een leuk paardje onder je kont!
Meestal hou ik niet zo van friezen maar sommige zijn toch wel errug leuk!
Ik zal je ook nog een aantal tips geven:
- Inderdaad je handen. Mijn instructeur zei altijd dat je net moet doen dat je een dienblad vast hebt met glazen water. de glazen mogen niet kapot en het water mag er niet uit vallen. Dus handen hoger en stil.
- Ik zie dat je je voeten helemaal in de beugel hebt (tenminste op het laatste plaatje), probeer 1 rit alleen maar te letten op je tenen in de beugel en je beugels een paar gaten langer te doen. Heb ik ook gedaan en sindsdien gaat het vanzelf. Heb dezelfde tip aan een vriendin gegeven en daarbij is het ook gelukt.
- Rustig je benen aan het paard leggen. Sporen zijn er om je hulpen te verfijnen, maar hulpen geef je eigenlijk met je kuit.
- Naar je paard kijken is altijd leuk, ik heb er ook last van. Wat je moet proberen is je hoofd naar voren en tussen de oren van je paard kijken, zie je toch nog een klein beetje je mooie paard
. dus een beetje je ogen naar beneden richten, maar je hoofd blijft naar voren kijken.
Je hebt Jenne heel fijn aan het lopen, maar als hij er is kan je stoppen met je teugelhulpen. gewoon dus lekker voor je houden en wat meer geven, lekker genieten van die momenten en niet steeds blijven werken.. dit geeft een gespannen beeld. Net als je in een restaurant de serveerster maar blijft vragen om water, terwijl je het al hebt. de serveerster snapt er ook op een gegeven moment niets meer van.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt, het komt vast helemaal goed met Jenne en jou