Weer tijd voor een topic van... Mini Salinero @work

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Arashah

Re: Weer tijd voor een topic van... Mini Salinero @work

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 18:20

Ziet er goed uit, ik heb zelf een shetlander van 1.12 verzorgt en gereden. Ze kon heel erg goed nageeflijk lopen, helemaal ontspannen over haar rug en minimale contact met de hand naar mond ook kon ze wijken en verruimen. in een B-dressuur voor paarden hebben we 206 punten gehaald en de paarden zelf hadden maar rond de 160/170 punten, shetlanders kunnen echt heel goed in dressuur zijn.

Ik vind het op de foto's er goed uitzien maar denk er wel om dat je zelf er ook ontspannen bijzit, en dus niet in de mond gaan trekken om je pony naar beneden te krijgen zoals op de laatste foto!
Een goede voorbeeld vind ik foto nummer 4, jullie zijn allebei lekker ontspannen en dat is belangrijk. al vind ik je pony mooier ruim lopen op de laatste foto.

Ik wens je veel succes met je pony, en veel blijven oefenen! jullie zijn een mooi stel samen!

gekkiej123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 14:53

Gaaf beessie heb je zeg <3
ziet er netjes uit! probeer zelf ook te ontspannen, het ziet er een beetje uit als of je heel erg je handen vast zet en je schouders niet ontspant. probeer je handen meer te dragen en niet vast te zetten.

Heel veel succes :D

LoveMickey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-11 18:26

Dankje en ik ga het proberen! :D