voor het eerst op bokt!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 10:08

Ik vind het een heel leuk dier om te zien! Denk dat er best wat karakter in zit :)

Wat mij opvalt aan de foto's is inderdaad dat je je voeten te ver in de beugels hebt. Tevens geef je hierboven aan dat je de beugelriemen een gaatje korter hebt gemaakt, IMO is dat niet nodig.
Het valt me ook op dat je zadel wat aan de krappe kant is voor jouw bips :)
De houding van je handen heb je zelf al aangegeven.

LOCA

Re: Ud'Anna - Udessa ter Pruts... voor het eerst op bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 12:08

Even in ogenschouw nemende dat je pas 3 jaar rijdt vind ik het echt toppie er uitzien, vooral ook omdat je haar zelf opgeleerd hebt, het is zeker geen makkelijke, zoniet bijna onmogelijke klus dit voorelkaar te krijgen als men nog maar zo kort is begonnen met paardrijden. Het is super dat je haar bitloos rijdt aangezien je nog geen ontwikkelde onafhankelijke zit hebt, je zoekt ngo erg veel steun aan de teugels. Je kunt hiervoor bijvoorbeeld zitles gaan nemen eventueel op je eigen vertrouwde paardje. Ik heb wel het idee dat je paard lekker ontspannen loopt, welliswaar op de voorhand maar dat is gewoon een stukje ervaring. Ik denk dat jij er echt wel gaat komen, nu nog even aan je zit werken!

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-11 16:57

*