Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Lovely schreef:Het zadel is misschien niet zozeer te klein, maar het kan zijn dat je iets teveel op de cantle zit. Je kunt proberen om wat meer voorin het zadel te zitten, dat kan alleen als je je knie wat lager houdt en dan gaat je hak ook automatisch wat meer naar beneden. Kijk maar naar de 2e foto, die is wel duidelijk. Om wat meer voorin te zitten, moet je wel je bekken iets kunnen kantelen, anders lukt het niet. Als het niet lukt, dan lukt het niet natuurlijk, maar dan wordt de inwerking op het paard ook niet optimaal.
Succes ermee.
) buikje heeft. PhiaBink schreef:Het is zeker jammer dat elke topic door dezelfde weer eens verziekt wordt.
Ik moet werken aan mijn houding en dat is zeker. Mijn houding zal nooit zo goed zijn als het hoort.
1 ding is zeker. Het paard heeft geen last van het zadel dat te ver naar voren zit. Ze heeft geen last van mijn kromme houding, ze loopt gewoon lekker ontspannen.
Ik rij Lisenka nooit met hulpteugels zoals bijv. een slof. Ik longeer haar gewoon met een hoofdstel of een halster zonder hulpteugels.!!!!!!!!
Ik kom dus niet in de problemen als ik de slof af moet doen als ik een wedstrijd heb, zoals 1 persoon hier. Kijk ik noem geen namen, maar degene weet donders goed dat ik haar bedoel.![]()
![]()
Al zou ik er perfect opzitten, paard loopt beter dan bijv. Krack C, dan is er toch nog wat te zeiken door sommige.
PhiaBink schreef:Het is zeker jammer dat elke topic door dezelfde weer eens verziekt wordt.
Ik moet werken aan mijn houding en dat is zeker. Mijn houding zal nooit zo goed zijn als het hoort.
.