paar problemen tijdens het rijden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Charlotte27

Re: paar problemen tijdens het rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 13:22

Hoi hoi,

Pff.. vervelend en heeeel herkenbaaar :).. bij 1 van de ongemakken heb ik voor mij en mijn fries een oplossing voo gevonden. Het gaat erom dat je de achetrhand er niet onder krijgt, ik heb haar 2x gelongeerd met een pessoa ( sorry als ik het fout schrijf :$) en ik zie meteen verbetering. Let wel op dat het afstellen hiervan een precies werkje is en je hierbij wel wat hulp kan gebruiken, je wilt je paard natuurlijk geen pijn doen. Probeer bij het rijden haar ook wat voor tegen te houden en dan lichtjes drijven met je benen iets naar achteren.

geduld = toverwoord

Succes!!

Groetjes, Charlotte

Baileysdream

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-11 13:38

dankjulliewel voor jullie reactie's!
ik heb hier inderdaad een pessoa teugel liggen en der wel wat hulp bij gehad alleen degene is nu op vakantie.
Geduld heb ik zeker ze is pas 4 en wil pas als ze 6 is ofzo een startkaart aanvragen dus we hebben ruim 2 jaar de tijd! ;)
qua instructeurs heb ik er al vele gehad.
of de klik was er niet, of ze vroegen veel ste veel voor dream ( zoals bijv wijken) sorry hoor maar ik vond dat je dat niet aan een pony van 4 kan vragen die nog niet eens soepel loopt door de bochtjes heen :')
dat is ook een idee! even op marktplaats een advertentie plaatsen, want wil ook niet een dressuurinstructeur die me zagen en trekken leert. }>