Danser @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

christel82

Re: Danser @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 21:29

Het is jammer dat de foto's een vertekenend beeld geven, want de ruiter in kwestie past goed op de pony. De pony is zo rond de 1.54 geloof ik en niet het ranke type pony wat vaak gezien wordt. Helaas zijn de meeste foto's net op een verkeerd moment genomen waardoor het lijkt dat de pony op de voorhand loopt. Ik zie deze ruiter vaak rijden en ze gaan goed vooruit. Belangrijkste waar ze mee bezig zijn is het voorwaartse en vervolgens het neerwaartse.
De ruiter zit keurig op haar pony en stoort deze niet, het zadel is nog recent gecontroleerd door de zadelmaker die ik ook heb. Ze is in ieder geval hard bezig om samen een goede combinatie te worden. Mijn complimenten Natalie!

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-11 21:32

christel82 schreef:
Het is jammer dat de foto's een vertekenend beeld geven, want de ruiter in kwestie past goed op de pony. De pony is zo rond de 1.54 geloof ik en niet het ranke type pony wat vaak gezien wordt. Helaas zijn de meeste foto's net op een verkeerd moment genomen waardoor het lijkt dat de pony op de voorhand loopt. Ik zie deze ruiter vaak rijden en ze gaan goed vooruit. Belangrijkste waar ze mee bezig zijn is het voorwaartse en vervolgens het neerwaartse.
De ruiter zit keurig op haar pony en stoort deze niet, het zadel is nog recent gecontroleerd door de zadelmaker die ik ook heb. Ze is in ieder geval hard bezig om samen een goede combinatie te worden. Mijn complimenten Natalie!

Heel erg bedankt Christel!

En ookal zou ik iets te groot zijn voor Danser om de sport of iets dergelijks in te gaan zou me dat niets uitmaken, hoe erg ik van hem geniet is al genoeg voor mij!

christel82

Re: Danser @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 21:35

Daar heb je helemaal gelijk in Natalie, ik wilde dit alleen even aangeven. De foto's vertekenen best wel met de reality. Maar Danser is een stevige pony en jij heb geen superlange benen zoals ik :D Dus past prima en om nou te zeggen dat je nog cm's groeit....:P

linda_paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 10:18

ik heb de fotos nog eens beken en ik denk op foto 8 en 9 te zien dat je naar binnen hangt, of ligt dat aan mij? er zijn wel erg veel negatieve reacties?! als het een halve fries is dan kan ie jou tog houden, sommigge mensen rijden tog ook op shetlanders als ze er veel te groot voor zijn(vb), ik snap het probleem niet, het ziet eruit als een streke pony... leuke combi!