Echt een leuk paardje, zou er leuk uitzien op wedstrijd!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
anders kan hij niet in aanleuning lopen, daar heb je nou eenmaal verbinding voor nodig
Verder vind ik het er prima uit zien!! Dat je iets naar voren zit vind ik geen punt, want je zit op een piepjong paard en dan is het zaak om in balans en iets verlicht te zitten. Als hij straks meer bevestigd is kan je aan je eigen zit gaan werken, maar meestal gaat dat haast als vanzelf
Gypsy schreef:Wauw, schitterende verschijning, fantastisch gereden, helemaal geen commentaar op eigenlijk!
Vind het heel fijn om te zien dat je hem lekker lang laat. Zonde dat mensen dan roepen dat je 'm meer op moet pakken, dat is juist wat je bij zo'n jong paard niet wilt zien. Lekker op eigen benen leren lopen, en als hij een jaar of 5 is wat serieuzer gaan rijden.
Van die jonge paarden meteen al opgericht omdat ze het liefst met 6 jaar al Z willen starten krijg ik de kriebels. Dan weet je zeker dat ze voor hun 15e verrot gereden zijn!
Dus laat je niet opjutten TS, super dat je tot 4 jaar gewacht hebt ook, dat krijg je later in zijn leven driedubbel terug. Wie wil nou niet een paard dat met 20 gewoon nog helemaal op en top gezond is en nog bereden kan worden? Mijn complimenten!