ZusJacobs schreef:olijf schreef:Dat is waar, maar vindt het erg veel lef hebben om te zeggen dat Totilas een SLECHT achterbeen heeft... En ook geen zins te maken hebben met het topic van de TS.
Gaat natuurlijk nergens over.
En vind dat de TS erg netjes en met veel zelfkennis de commentaren beantwoord.
Het kan altijd beterzo simpel is het.
Paard zit mooi in de spieren en in de galopade zie je dat hij absoluut wel mooi het achterbeen onder brengt.
Gewoon lekker door knutselen
Denk ook dat de fotomomenten niet altijd even gunstig zijn!
Veel lef nee, waarheid ja.. Blijkbaar word het niet getolereerd als er een keer iets gezegd word wat voor veel mensen niet kan.. Vervelend maar ik lig er niet wakker vanEn het ging wel over de Ts, de Ts kwam namelijk zelf met Totilas
Ik zeg ook niet dat ze mijn commentaar niet goed beantwoord.
Paard met een slecht achterbeen kan echt niet zo een passage of piaffe laten zien hoor, weet niet hoe jij het normaal gesproken doet?
En TS geeft ook nergens aan dat ze liever een spectaculair voorbeen heeft dan een mooi dragend achterbeen.
Dat maak jij ervan. Jij begint ook over een ENORM slecht achterbeen, hoe verklaar je de galop foto dan daar is het echt niet slecht.
Je mag best zeggen dat je het nog niet goed genoeg vindt, maar heb gewoon een hekel aan de mensen die zelf (meestal) niets presteren en dan wel een ander de les gaan lezen. En dan bedoel ik niet persee in de ring.
Zo pff dat lucht op.
Ken de TS trouwens niet, maar vind het altyijd leuk om foto's te kijken en dit commentaar schoot ff verkeerd!!
Sorry voor het vervuilen van je topic TS
zo simpel is het.
En het ging wel over de Ts, de Ts kwam namelijk zelf met Totilas