Clinic Reinoud Koppert met Dante (Junior x Sit this one out)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

filou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-11 22:06

Hee wat vreemd, er zijn een paar berichten verdwenen uit dit topic! Ik had ook 2 meldingen van nieuwe berichten gehad, vandaag en gister maar zie er alleen 1 van vandaag :?

bbbold, dank je wel! Ik ben er al heel erg op aan het letten en volgens mij gaat het al een stuk beter. Kan ook al veel beter op mn kont blijven zitten. Ontspanning in m'n schouders blijft lastig, nu ik het op dit moment typ moet ik alweer bewust mn schouders gaan ontspannen... :x

Ik ga 31 juli naar Reinoud Koppert zelf toe voor nog een clinic, ik hoop dat we dan vooruit zijn gegaan!

Pien1991

Re: Clinic Reinoud Koppert met Dante (Junior x Sit this one out)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 18:16

Jeetje zeg wat een mooi paard!
Volgens mij is die zoiezo groot?, maar hij toont mooi !
Als tip, is al eens genoemd, trots zijn op je paard :-)
Schouders inderdaad ontspannen, rechtop kijken waar je heen rijd.
Ziet er erg goed uit, gaat goed komen!

filou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-11 16:49

Dank je! *D
Jaa hij is rond de 1.80. Hoe groot weten we niet precies, hij is vorig jaar op 1.79 gemeten bij de kliniek, maar meneer vond de meetstok levensgevaarlijk dus uiteindelijk was het meer een gok! Velen denken dat hij groter is, maar sommigen zeggen weer van niet. Ik houd het simpel op 1.80 :+

Ja trots zitten en schouders ontspannen ben ik druk mee bezig! Het gaat al een stuk beter, maar moet er wel constant bij stil staan.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 11:50

Het kan zijn dat sommige reacties niet voldoen aan in houd om te mogen reageren op HAW (iets wat ik na al die tijd nog steeds een onzinnige regel vind maarja wie ben ik he)

Je hebt een superleuk paard onder je! Een tip voor die knik in je pols heb ik wel. Iets wat helpt is een zweepje voor je vasthouden tussen je teugel en duimen. Dan moet je je handen wel rechthouden.
Als je dit niet wilt dan kun je ook bij elke letter je zelf controleren. Dat zelfde met je schouders ontspannen. Iedere letter die je voorbij rijd denken ontspannen die schouders. Desnoods even diep ademhalen om alles los te laten.

filou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-11 17:53

Ja klopt, ik had een pb gekregen van een mod. Ik vind het persoonlijk ook een beetje onzinnig, maargoed regels zijn regels hè..

Bedankt voor je leuke reactie en de tip! De tip met het zweepje kende ik al, maar dat kan helaas niet met mijn paard, hij raakt in paniek als ik tijdens het rijden een zweep alleen al vast heb.
Bij elke letter controleren is wel een goed idee! Vaak denk je er aan het begin aan het vergeet je het op de helft weer..
Ik zal het eens proberen!