Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_KiMbErLeY_ schreef:Biepje schreef:Foto 2 en 5, dat zijn voor mij foto's waar ik niet lang naar wil kijken. Pony ziet eruit alsof het klaar is om te tuimelen en spert de mond open. Dat is geen schuim.
sorry maar ik vind je reactie eigenlijk wel komisch, je bent wel een beetje een dramaqueen!!maar ja, als dat jouw mening is dan moet je die vooral leren, we leven immers in een vrij land, maar dat zegt niet dat ik het totaal niet met je eens ben!!

, en dan kan je misschien best eens enkele reacties lezen in dit topic en eventueel overwegen van je eigen mening aan te passen. Biepje schreef:Ach, dat is ook een manier om ervoor te zorgen dat niemand nog wilt reageren in je topics natuurlijk
Ik vrees alleen dat ik niet alleen sta in mijn verhaal, en dan kan je misschien best eens enkele reacties lezen in dit topic en eventueel overwegen van je eigen mening aan te passen.
Domino_x schreef:_KiMbErLeY_ schreef:
nee, dat komt omdat ik geen strenge hand heb echt niet, je zou eens moeten voelen hoe licht ze in mijn hand voelen!!
je ziet het toch!

Jaimylover13 schreef:TS je neemt niks aan wat ze hier zeggen, je hebt telkens een weerwoord. je plaatst een topic op bokt om commentaar/tips te krijgen. doe er dan wat mee! ik vind je paardjes ook totaal niet fijn lopen in de beginpost. de foto's die je later hebt gepost zien er een stuk beter uit. meer voorwaarts neerwaarts.

_KiMbErLeY_ schreef:Jaimylover13 schreef:TS je neemt niks aan wat ze hier zeggen, je hebt telkens een weerwoord. je plaatst een topic op bokt om commentaar/tips te krijgen. doe er dan wat mee! ik vind je paardjes ook totaal niet fijn lopen in de beginpost. de foto's die je later hebt gepost zien er een stuk beter uit. meer voorwaarts neerwaarts.
oow ja, ik neem zeker wel wat aan, zie maar in mijn begin post, heb ik mijn mening al bijgeschroeft, maar dat betekent niet dat ik zomaar iedereen zijn frustraties over me heen hoef laten komen!!

Olympus_ schreef:Over de loodlijn is genoeg gezegd, lijkt me dat dat wel over gekomen is nu
Je hebt het echter steeds over 'meer opgerichter' laten lopen. Het voorkomen van achter de loodlijn kruipen heeft echter helemaal niéts met meer oprichten te maken. Ook zonder oprichten moet het neusje voor op op de loodlijn zitten. Dit doe je door in jouw geval je handen te openen en je pony meer 'lucht' te geven van voren terwijl ze op hetzelfde tempo door blijft lopen. Benen er wel bijhouden, je moet van achter naar voren denken. Achter de motor aanzetten door je benen aan je pony te houden (ze hoeft niet harder) en van voren met een lichte verbinding opvangen, de verbinding moet elastisch aanvoelen.
edit: met het bericht hierboven ben ik het niet helemaal eens. Wanneer je ineens de teugels los gaat gooien en gassen laat je je pony volledig in de steek. Dit heeft niets met trainen te maken, je pony losgooien, vol op de voorhand laten knallen en gas erop heeft geen enkel nut. Op eigen benen lopen kun je ook bereiken door de verbinding die hier beschreven staat.