Hele leuke foto's!! Ik zie nu pas dat Latoya ook een dubbele punt op haar hoofd heeft. Heeft mijn joekel merrie ook!! De punten zijn alleen bij de mijne iets groter. Ook de mijne heeft stoere stekels!! Dus de club van stoere joekel-merries met dubbele punt en stekels!! En ik wil toch eens dat lange verhaal horen van Latoya, hoe je aan haar komt en zo. En NU wil ik weten wat er op dat shirt van Wilma stond!!! En jouw groom shirt heb ik dus gezien in Wittelte!! Met dezelfde man erin!! Ik zal eens kijken of ik een foto van My Lady hierop kan krijgen. Moet ik nog even uitzoeken. Groetjes Jorie
Karin
Geplaatst: 08-09-03 16:57
Jorie"] En NU wil ik weten wat er op dat shirt van Wilma stond!!! [/quote]
[quote="Karin schreef:
'Hoi, ik ben Wilma, je weet wel, van de lijst'
Staat op pagina 1 van dit topic.
Toby
Geplaatst: 08-09-03 18:53
Heeeee Saskia en Latoya!! Wauw.... 81 km! Hoe gaat het met jullie? Zo te zien in topvorm! Leuk om foto's van jullie tegen te komen op Bokt! Heeel veel knuffels aan Latoya Groetjes!
Daphna
Geplaatst: 08-09-03 19:58
hey, foto's zijn deze keer wel goed gelukt vind ik!!! latoya lijkt wel foto geniek of hoe je ut ook schrijft!!!
Fabjuhlover
Geplaatst: 08-09-03 20:40
heeey Leuke foto's ik hoorde al van Daphne dat ze heeft helpen groomen. Het lijkt me echt stoer om zo'n endurance te doen en t lijkt me wel gezellie zo in zo'n groepie rijden he, ofnie?