Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

bigone schreef:Lees je eigen zin nog even, een paard wat niet regelmatig loopt mag nooit en te nimmer goedgekeurd worden, dus je paard was niet goed bij de keuring ookal denk je van wel._NaNe_ schreef:Ik heb hem klinisch laten keuren, de da zei dat er wat vocht in de benen zat en dat hij niet 100% regelmatig loopt maar er was geen echte reden om hem af te keuren.
Op maandag is de manege gesloten. We kunnen er niet in dus kon ik hem ook geen beweging geven :s Maar hij staat er al lang dus ik zou het vreemd vinden dat da nu plots dan een probleem geeft.
Het topic over het gras is erg interessant maar denk niet dat het daar aan licht want hij staat nooit lang op de wei, en de weide is zo kaal als maar zijn kan....
Ik hoop dat ik dan inderdaad mij niet teveel zorgen moet maken. Ik ga nu naar hem toe. Hopelijk is het al wat beter.
bedankt voor de reacties tot zover.
Als er iemand nog wil reageren, ga uw gang
Clyde schreef:Misschien loop je te hard van stapel. Maar als het niet overgaat, kan je misschien een fysiotherapeut/osteopaat je paard na laten kijken. Ze kunnen je dan ook advies geven voor de training.
Succes!