Hij ziet er namelijk uit alsof hij zijn neus naar voren zou duwen en zijn hoofd op zou tillen..
niet alsof hij met zijn neus meer omlaag zou gaan en zijn hals langer maakt.. maargoed..
het is een foto..
De achterhand zou meer onder de massa mogen.. meer van achter naar voren, je houdt hem
nu terug van voren.. Ik geef altijd mee.. en het paard moet dan naar de hals zoeken..
even voorbeeldje zoeken:

Ik geef mijn handen naar voren voor de lengte.. helaas was ze hier wat moe en zakte ze wat te diep,
had liever gehad dat ze op de loodlijn bleef met de neus.. maar ze volgt wel de hand en zet goed onder,
omdat ze de buikspieren aanspant buigt ze mooi in en wordt ze "rond"

Hier volgt ze de hand dus even NIET.. en dat is duidelijk te zien.. ook de pas van haar achterbeen
blijft korter.. ze gebruikt de buikspieren bijna niet en ze kan dus niet goed inbuigen, ook al heeft
ze haar neusje recht..
Hier volgt ze de hand weer wel (iets achter loodlijn weer helaas, ze heeft ook een vrij lange hals), zo
te zien stapte ze ook een beetje langzaam.

Als je terugkijkt.. en logisch nadenkt.. wat denk je dan zelf? Een fotomoment is altijd of positief of negatief..
en de snelheid van de gang is van een foto niet te bepalen.. als jij heel langzaam rijd.. of heel hard..
zijn de passen ook vaak wat korter. Als ze de rug correct gebruikt zou hij wat rechter moeten zijn,
meer ondergezet.. en minder druk op jouw handen..