steiger-foto's van maverick

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 13:15

ohw gaaf man! hoe heb je dat geleerd?

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 14:16

Hmm, ik vind het er heel gevaarlijk uit zien, vooral die maaiende voorbenen. Komen ongelukken van, dit soort trucjes Scheve mond
Echt een typisch voorbeeld van: hoe krijg ik mijn paard gevaarlijk Scheve mond

abcfgd1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 14:24

Iewl... Levensgevaarlijk... En ik gebruik zo vaak mn linkerhand om attentie te vragen of de aandacht bij mij te houden, vooral als ze iets heet worden. Moet er toch niet aan denken dat ie dan omhoog komt...

Het ziet er leuk uit, maar ik vind het levensgevaarlijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 14:47

en nu maar hopen dat hij dat niet doet als jij erop zit! Knipoog

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-03 16:53

gijsenkim schreef:
precies wat je zegt.
1. geldkraan is op of er kunnen honderduizend andere redenen zijn waarom je paard echt weg moet.

2. terecht

3. Het commando linkerhand omhoog. Als ik met een paard loop en ik moet zijn aandacht hebben dan doen ik dat altijd door mijn linkerhand erbij, voor omhoog te doen. Maar aangezien hij zo slim is dat hij weet dat hij een knoophalster om heeft met een westerntouw eraan en niet een gewoon halster met een touw eraan zal hij het dan niet doen.

Ik vind het gewoon geen slimme acties om eenpaard te leren stijgeren. Ik ben alleen maar bezig met paarden niet meer te laten stijgeren.

geloof mij ,de geldkraan gaat bij ons echt niet leeg.
en dat jij het geen slimme actie vind moet jij weten , ik heb dat paard onder mijn hoeden en niet jij.Ik vind juist gaaf dat ie het doet en dat ie zo goed luisterd

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-03 16:56

Rinske schreef:
Hmm, ik vind het er heel gevaarlijk uit zien, vooral die maaiende voorbenen. Komen ongelukken van, dit soort trucjes Scheve mond

Ja het is alleen gevaarlijk als ,MUTSEN hebt die nie weten hoe ze met een
paard om moeten gaan.En daar komt bij het is MIJN PAARD en ik bepaal zelf wel wat gevaarlijk is .

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-03 16:57

Sammm schreef:
en nu maar hopen dat hij dat niet doet als jij erop zit! Knipoog

Nee dat doet ie niet want dan krijgt ie op zijn flikker,en hij doet alleen met het speciale halster en touw.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 16:59

nu nog wel ja, maar ze hebben o zo snel door dat ze het kunnen misbruiken. Hij gaat te hoog! dat is geen vd meer maar gekkenwerk!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 17:01

maverick"]
[quote="Rinske schreef:

paard om moeten gaan.En daar komt bij het is MIJN PAARD en ik bepaal zelf wel wat gevaarlijk is .
[/quote]
Ik denk dat jouw paard heel snel zelf gaat bepalen wanneer hij steigert Scheve mond
Je bent pas een zogenaamde "muts" als je je paard zo leert steigeren. Sorry hoor, maar dit is echt gevaarlijk. Hou ermee op voordat er ongelukken gebeuren!!!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 17:05

Ach misschien moet ze eerst nog wat meer ervaring opdoen met paarden voordat ze inziet dat het gewoonweg niet handig is.

Straks moet ie een keer bij de veearts voordraven........ loopt een beetje door te denderen, hulpje doet hand omhoog, paard steigert.... Handig.

Als je dan toch van die idiote dingen aan een paard wil leren leer het dan zodanig aan dat het commando nooit met een andere verward kan worden. Dus een combinatie van een aantal dingen.... en een halster is daar niet een van. Bijvoorbeel stijg en MET een stokje hoog aanwijzen.

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-03 17:16

gijsenkim schreef:
Ach misschien moet ze eerst nog wat meer ervaring opdoen met paarden voordat ze inziet dat het gewoonweg niet handig is.

Straks moet ie een keer bij de veearts voordraven........ loopt een beetje door te denderen, hulpje doet hand omhoog, paard steigert.... Handig.

Als je dan toch van die idiote dingen aan een paard wil leren leer het dan zodanig aan dat het commando nooit met een andere verward kan worden. Dus een combinatie van een aantal dingen.... en een halster is daar niet een van. Bijvoorbeel stijg en MET een stokje hoog aanwijzen.

ga jij nu maar eest is op je eigen paarden rijden muts.Maverick is OPGEVOED!!Hij doet het niet zonder "speciale" halster.En daar komt bij HET IS MIJN PAARD,Dus ik snap niet helemaal maar jij je eigen druk over maakt.Jij hebt er toch geen last van.??

O,ja omdat ik zoooooooooooooooooooo weinig ervaring heb,heb ik wel een stal vol met paarden van anderen mensen om te rijden en OP TE VOEDEN.Waar ik trouwens ook nog dik voor betaald wordt.\
En omdat ik zo weinig ervaring mag ik ook voor de paarden van de pension eigennaar en alle pension paarden zorgen als hun op internationale wedstrijd zijn.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 17:17

Als je het zo goed wist had je het niet gedaan........... Dan had je geweten dat het gevaarlijk is en ongewenst. Zeker in de sport!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 17:20

Ik denk Gijsenkim dat Maverick onze hulp niet nodig heeft, madam heeft het allemaal perfect voor elkaar!

als je maar niet verwacht dat ik een kaartje stuur als je in het ziekenhuis beland!!!

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-03 17:21

Rinske"]
[quote="maverick"][quote="Rinske schreef:

[/quote]
Ik denk dat jouw paard heel snel zelf gaat bepalen wanneer hij steigert Scheve mond
Je bent pas een zogenaamde "muts" als je je paard zo leert steigeren. Sorry hoor, maar dit is echt gevaarlijk. Hou ermee op voordat er ongelukken gebeuren!!!
[/quote]

HALLOOOOOO,MIJN PAARD>IK BEPAAL>IK EIGENNAAR<JIJ NERGENS MEE BEMOEIEN.capice

abcfgd1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 17:22

Precies... En ach, ze verdient toch dik geld, dus als ze straks een maaiend been op dr kop heeft gehad, heeft de familie nog wat te erfen...

Maverick, als je de mening van een ander niet wil horen, moet je geen foto's plaatsen.

Je moet lekker met je paard doen wat jij wil, maar als een ander dat gevaarlijk vind mag deze dat gewoon zeggen...

Forum = mening geven... Capice?
Laatst bijgewerkt door abcfgd1 op 07-09-03 17:23, in het totaal 1 keer bewerkt

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-03 17:23

irish_lady schreef:
Ik denk Gijsenkim dat Maverick onze hulp niet nodig heeft, madam heeft het allemaal perfect voor elkaar!

als je maar niet verwacht dat ik een kaartje stuur als je in het ziekenhuis beland!!!

Daar heb je helmaal gelijk in.Als ik ooit een PENNY PROBLEEM heb kom ik wel naar jullie toe

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-03 17:24

Daar komt bij als je alleen maar regaart om te zeiken regageer dan niet.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 17:24

maverick"]
[quote="irish_lady schreef:

Daar heb je helmaal gelijk in.Als ik ooit een PENNY PROBLEEM heb kom ik wel naar jullie toe
[/quote]

moet je doen Haha! Haha! Haha! Meiske. Natuurlijk helpen we jou dan ook wederom OK dan!

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-03 17:27

vanda's schreef:
Precies... En ach, ze verdient toch dik geld, dus als ze straks een maaiend been op dr kop heeft gehad, heeft de familie nog wat te erfen...

Maverick, als je de mening van een ander niet wil horen, moet je geen foto's plaatsen.

Je moet lekker met je paard doen wat jij wil, maar als een ander dat gevaarlijk vind mag deze dat gewoon zeggen...

Forum = mening geven... Capice?

Dat van dat erven slaat als een L*L op een drumstel.
Je kent mij niet en mijn paard niet.Je weet dius geen ene K*T van mij of hoe dat ik met mijn paarden omga.We zijn niet allemmal PENNY KINDJES net als jou,en daar komt bij je weet gewoon niet wat lol hebben is.

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-03 17:28

gijsenkim"]
[quote="maverick"][quote="irish_lady schreef:

[/quote]

moet je doen Haha! Haha! Haha! Meiske. Natuurlijk helpen we jou dan ook wederom OK dan!
[/quote]

DANKE SCHON

Marieke_456

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 17:29

gijsenkim schreef:
precies wat je zegt.
1. geldkraan is op of er kunnen honderduizend andere redenen zijn waarom je paard echt weg moet.

Sorry hoor, maar als ik bezig ben me VD dan denk ik er echt niet aan; Ow laat ik dat maar niet doen, want stel als ik hem moet gaan verkopen, nou de volgende eigenaar wil vast geen VD-paard...
Sorry dit vind ik een beetje nergens op slaan...
Voor de rest is het natuurlijk iets riscanter met een groot paard als met een kleintje, maar zeg er dan ook wat van bij: Tinkernikky, Debo, Jessie88, Dagami, Stef, mij en noem het maar op.... Verward Nee daar word alleen maar gezegt: Ow wat leuk!! Die steigerfoto's zijn gaaf zeg!

Leuke foto's hoor, maar als je goed bezig bent met dit soort kunstjes is er weinig risico... Schijnheilig

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 17:31

marieke kijk eens in mijn profiel onderste foto! Daar gaat het dus niet om. Het gaat om het feit dat hij te hoog gaat wat te veel risico's met zich meebrengt. Verder is het een verkeerd gekozen commando waarvan zij er vanzelf achter komt dat je dat vaker gebruikt dan alleen voor steigeren!

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 17:31

Ik geloof dat er hier iemand niet tegen kritiek kan....

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-03 17:31

Marieke_456"]
[quote="gijsenkim schreef:
precies wat je zegt.

Sorry hoor, maar als ik bezig ben me VD dan denk ik er echt niet aan; Ow laat ik dat maar niet doen, want stel als ik hem moet gaan verkopen, nou de volgende eigenaar wil vast geen VD-paard...
Sorry dit vind ik een beetje nergens op slaan...
Voor de rest is het natuurlijk iets riscanter met een groot paard als met een kleintje, maar zeg er dan ook wat van bij: Tinkernikky, Debo, Jessie88, Dagami, Stef, mij en noem het maar op.... Verward Nee daar word alleen maar gezegt: Ow wat leuk!! Die steigerfoto's zijn gaaf zeg!

Leuke foto's hoor, maar als je goed bezig bent met dit soort kunstjes is er weinig risico... Schijnheilig
[/quote]

Danke schon,eindelijk iemand die inziet hoe het in elkaar steek.

IlsjePilsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 17:32

maverick schreef:
Hij doet het niet zonder "speciale" halster.En daar komt bij HET IS MIJN PAARD,Dus ik snap niet helemaal maar jij je eigen druk over maakt.Jij hebt er toch geen last van.??

OK, OK wie zijn wij om over jouw paard en jouw omgang daarmee te oordelen...daar heb je helemaal gelijk in....
En ik geef je daar alleen gelijk in omdat je zegt dat het paard nooit verkocht zal worden. Bedenk wel dat als dit paard ooit een keer van eigenaar veranderd je een potentiele moordenaar hebt gecreerd. Het klinkt misschien cru, maar bij mensen die dit paard niet kennen, zal het trucje steigeren op comando levensgevaarlijk kunnen zijn. Denk aan iemand die even jouw paard uit het land haalt.

Ik heb ook even in je profiel gekeken en vind zeker de eerste foto's er erg eng uitzien. Het lijkt in ieder geval of degene die hem vasthoudt toch even snel wat naar achteren moest.

Maar daarom reageerde ik eigenlijk niet...jij zegt dat je paard alleen met dat speciale halster steigert...maar waarom zie ik in je profiel dan twee verschillende halsters (of ben ik kippig aan het worden)?