Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

gijsenkim schreef:precies wat je zegt.
1. geldkraan is op of er kunnen honderduizend andere redenen zijn waarom je paard echt weg moet.
2. terecht
3. Het commando linkerhand omhoog. Als ik met een paard loop en ik moet zijn aandacht hebben dan doen ik dat altijd door mijn linkerhand erbij, voor omhoog te doen. Maar aangezien hij zo slim is dat hij weet dat hij een knoophalster om heeft met een westerntouw eraan en niet een gewoon halster met een touw eraan zal hij het dan niet doen.
Ik vind het gewoon geen slimme acties om eenpaard te leren stijgeren. Ik ben alleen maar bezig met paarden niet meer te laten stijgeren.

Rinske schreef:Hmm, ik vind het er heel gevaarlijk uit zien, vooral die maaiende voorbenen. Komen ongelukken van, dit soort trucjes
Echt een typisch voorbeeld van: hoe krijg ik mijn paard gevaarlijk
maverick"]
[quote="Rinske schreef:Hmm, ik vind het er heel gevaarlijk uit zien, vooral die maaiende voorbenen. Komen ongelukken van, dit soort trucjes

gijsenkim schreef:Ach misschien moet ze eerst nog wat meer ervaring opdoen met paarden voordat ze inziet dat het gewoonweg niet handig is.
Straks moet ie een keer bij de veearts voordraven........ loopt een beetje door te denderen, hulpje doet hand omhoog, paard steigert.... Handig.
Als je dan toch van die idiote dingen aan een paard wil leren leer het dan zodanig aan dat het commando nooit met een andere verward kan worden. Dus een combinatie van een aantal dingen.... en een halster is daar niet een van. Bijvoorbeel stijg en MET een stokje hoog aanwijzen.

Rinske"]
[quote="maverick"][quote="Rinske schreef:Hmm, ik vind het er heel gevaarlijk uit zien, vooral die maaiende voorbenen. Komen ongelukken van, dit soort trucjes

maverick"]
[quote="irish_lady schreef:Ik denk Gijsenkim dat Maverick onze hulp niet nodig heeft, madam heeft het allemaal perfect voor elkaar!
als je maar niet verwacht dat ik een kaartje stuur als je in het ziekenhuis beland!!!
Meiske. Natuurlijk helpen we jou dan ook wederom 
vanda's schreef:Precies... En ach, ze verdient toch dik geld, dus als ze straks een maaiend been op dr kop heeft gehad, heeft de familie nog wat te erfen...
Maverick, als je de mening van een ander niet wil horen, moet je geen foto's plaatsen.
Je moet lekker met je paard doen wat jij wil, maar als een ander dat gevaarlijk vind mag deze dat gewoon zeggen...
Forum = mening geven... Capice?

gijsenkim"]
[quote="maverick"][quote="irish_lady schreef:Ik denk Gijsenkim dat Maverick onze hulp niet nodig heeft, madam heeft het allemaal perfect voor elkaar!
als je maar niet verwacht dat ik een kaartje stuur als je in het ziekenhuis beland!!!
Meiske. Natuurlijk helpen we jou dan ook wederom gijsenkim schreef:precies wat je zegt.
1. geldkraan is op of er kunnen honderduizend andere redenen zijn waarom je paard echt weg moet.
Nee daar word alleen maar gezegt: Ow wat leuk!! Die steigerfoto's zijn gaaf zeg!

Marieke_456"]
[quote="gijsenkim schreef:precies wat je zegt.
Nee daar word alleen maar gezegt: Ow wat leuk!! Die steigerfoto's zijn gaaf zeg!
maverick schreef:Hij doet het niet zonder "speciale" halster.En daar komt bij HET IS MIJN PAARD,Dus ik snap niet helemaal maar jij je eigen druk over maakt.Jij hebt er toch geen last van.??