Alanda tweede keer bitloos

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-11 17:49

Wickedwyvern schreef:
Hé bijna stalgenoot! Ziet er goed uit! Zeker voor de eerste keer, dat is veelbelovend voor de toekomst.
En als vriendje niet mee wil, maak ik vanaf september wel foto's voor je ;-)

Hee! Gezellig dat jij ook hier zit! :D Ik had vandaag mijn vriendje weer mee met de fotocamera, maar het resultaat is niet erg representatief door mijn peesblessure :') Ja, eigenwijs, toch gaan rijden. Een rondje stappen kan je toch geen sporten noemen? En doorzitten in draf ook niet. :7

@ Destination: ik draag fietshandschoenen. Dat is blijven hangen uit de tijd dat ik nog op een africhtingstal werkte. Dan wilde ik blote vingers hebben om bijvoorbeeld gespen etc. vast te kunnen maken, maar toch ook mijn handen beschermen voor het geval er een touw doorheen getrokken wordt door een paar pk. Ik vind het nog altijd fijner dan handschoenen met vingers en rij er nog vaak mee.

Destination

Re: Alanda tweede keer bitloos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 18:12

Ah vandaar. Mijn zus is gehandicapt, maar rijdt wel paard en we zoeken eigenlijk nog handschoenen voor haar die makkelijk aan en uit gaan. Bij voorkeur zonder vingers, maar die konden we niet echt vinden. Heb je wel voldoende grip?

Snadrem

Re: Alanda tweede keer bitloos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-11 18:18

Ik vind van wel. Ze zitten heel erg lekker. Bij veel sportzaken en dan met name gericht op fietssport worden ze gewoon verkocht, al komen deze dan toevallig uit Amerika.