Paard trekt teugels uit mijn handen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

armanike

Re: Paard trekt teugels uit mijn handen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-11 12:54

Ik vind commentaar niet erg :p maar die laatste gaat er echt over. Ik zeg dat alles opgelost is, ik had hem ovrigens nog maar heel effe dus NEE ik heb het hm niet aangeleerd...

Maar op zo een toon hoef ik van niemand iets aan te nemen!

midgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 15:27

Het is maar hoe je het opvat, het kan dus heel goed aan je zadel liggen.
Je hebt het paard nog maar net en sinds kort doet hij dit , dus neem aan dat het bij jou is begonnen toch?
Als jij ook zo reageert naar het paard als dat je naar mensen doet dan ligt het probleem echt bij jezelf.
Een paard verzint niet om de teugels uit je hand te trekken hij doet dat om een rede, dat kan zijn fout gereden, pijn of niet weten wat de bedoeling is, je kan er van alles omheen verzinnen maar jij hebt het paard in je bezit en jij of iets wat jij doet of erop legt is het probleem, wat wil je dan horen, ga zo door en geef flink been , dat is de oplossing niet als je niet weet hoe je je been moet gebruiken op welk moment , dus techniek , want als je dat wel weet dan hoef je hier de vraag niet te stellen.
Miss beter naar het paard luisteren.
Dus rij eens zonder zadel, kijk wat hij dan doet en als dat ook niet de oplossing is zoek je verder net zo lang tot je wel weet waar het aan ligt maar geef niet het paard de schuld.

armanike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-11 17:20

sorry hoor maar ik vond jou bericht enorm grof overkomen!
Hij doet het allang niet meer, en ik heb ook allang een ander zadel.
Maar goed, alles lezen is moeilijk voor sommigen. Er staat zo de 2e post van mij IK KRIJG LES. En dit is mijn laatste reactie hier.

aeolusnr1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 23:33

ok, als dit dan niet arogant overkomt , weet ik het ook niet.
Je stelt een vraag en je krijgt antwoord maar dan al heel spoedig blijkt het probleem ineens opgelost, je hebt ineens een nieuw zadel, en kennis genoeg, ....
ik vind het zelf niet leuk wat ik hier nu schrijf , ik ben zelf niet meer van de jongste ben zelf 53j en ben zelf gediplomeerd instructeur, maar ik volg zelf ook nog steeds les, denk niet dat je het allemaal al weet, een mensenleven is gewoon te kort om het allemaal te kunnen leren.

armanike schreef:
sorry hoor maar ik vond jou bericht enorm grof overkomen!
Hij doet het allang niet meer, en ik heb ook allang een ander zadel.
Maar goed, alles lezen is moeilijk voor sommigen. Er staat zo de 2e post van mij IK KRIJG LES. En dit is mijn laatste reactie hier.

armanike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-11 23:39

Het topic is al een paar weken oud. En ja ik heb inmiddels een ' ander ' passend zadel. Ik heb ook al sinds het begin les van een gediplomeerde intructeur. En ja een ander zadel kun je in een paar weken tijd toch wel kopen lijkt mij zo?
Sorry, maar waar staat het ergens dat ik alles weet?? Want volgens mij lees ik daaroverheen.
En ja na enkele lessen was het trekken aan de teugels volledig opgelost, met behulp van enkele tips van hier op bokt ' nuttige ' tips. En met behulp van mijn trainer.
Dus waarom mijn bericht arrogant overkomt, tjeh dat weet ik eerlijk gezegd niet? Ik vraag gewoon om niet al te grof te reageren. En ik vermeld dat hij niet meer trekt. Ik heb ook nergens gezegd dat dat zijn schuld is maar goed. Dat is dan weer een ander verhaal...

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 08:47

Moderatoropmerking:
Ik heb enkele berichten verwijderd. De mensen in dit topic proberen je alleen maar te helpen, er wordt ook niet grof gereageerd. Als je zelf niet meer reageert in het topic dan zakt het topic vanzelf naar beneden :-)