Copper o/h zadel bij Sjuimpje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 10:41

Een mooi paardje zo, maar die neusriem lijkt idd wel hoog, zo op de foto's. Marij, ga je nu zelf ook zo verder? Moer wel heel verleidelijk zijn

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-03 10:53

Tja ik zou er best mee verder willen rijden straks. Ben alleen bang dat mijn rug het daar niet zo mee eens is. 1 pony rijden zou misschien nog gaan maar ik heb er nog 7 staan die ook verzorgd moeten worden. Aangezien de stal hier ook moet blijven draaien, ben ik bang dat van zelf rijden niet zoveel meer zal komen... Verdrietig

Bij het zadel ligt het probleem idd een beetje bij Copper. Ze is nu nog in "keuringsconditie" en dus tonnetje rond.
Maar omdat ze drachtig is, kan ze niet teveel afvallen. Als ze verder in de dracht komt, geeft ze eigenlijk teveel aan het veulen. Als ik haar niet dik de winter in laat gaan, houd ik straks geen pony over.
Later in de dracht is er niet tegenaan te voeren Scheve mond

En setjes... Ik had Sjuimpje van te voren al gewaarschuwd dat ik geen bijpassende setjes heb Haha!

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 11:02

MarijeR schreef:
Tja ik zou er best mee verder willen rijden straks. Ben alleen bang dat mijn rug het daar niet zo mee eens is. 1 pony rijden zou misschien nog gaan maar ik heb er nog 7 staan die ook verzorgd moeten worden. Aangezien de stal hier ook moet blijven draaien, ben ik bang dat van zelf rijden niet zoveel meer zal komen... Verdrietig

Bij het zadel ligt het probleem idd een beetje bij Copper. Ze is nu nog in "keuringsconditie" en dus tonnetje rond.
Maar omdat ze drachtig is, kan ze niet teveel afvallen. Als ze verder in de dracht komt, geeft ze eigenlijk teveel aan het veulen. Als ik haar niet dik de winter in laat gaan, houd ik straks geen pony over.
Later in de dracht is er niet tegenaan te voeren Scheve mond

En setjes... Ik had Sjuimpje van te voren al gewaarschuwd dat ik geen bijpassende setjes heb Haha!

Met het zadel heb bij jewel ook een probleem, die moet ik nu onder het zadel nemen voor de inbop, maar ik hop dat er een goed zadel is. Ook jewel is een keuringsconditie en weer drachtig..

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 12:45

Sjuimpje schreef:
Verder vraag ik me af of er een fatsoenlijk zadel op een cob te krijgen is?

Vermoedelijk net zo lastig als een fatsoenlijk zadel voor een jonge new forester. Haha!
Ouder JC zadeltje, in ponymaat ligt goed, schuift ook niet. De rest, schuift met je druk mee.
Misschien een oudere Wintec?

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 12:50

Dit is een oudere Wintec *LOL*
Briljant Belker Tong uitsteken Haha!

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 12:51

Sjuimpje schreef:
Dit is een oudere Wintec *LOL*
Briljant Belker Tong uitsteken Haha!

ervaring leert.

Lientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 13:01

Jaja dat staat je best wel hoor Sjuim zo'n pony, als ik niet beter wist zou ik zeggen dat je op een paard zat. Loopt super

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 19:38

Super foto's!! Copper heeft echt bepaalde dingen van Taran! Ze loopt echt al gaaf. En qua lengte valt het meestal al snel mee op een Cob. Mijn kennis (volwassen man) rijd ook weleens op zijn Cobje.
Overigens heb ik zelfs 3 passende zadels voor 1 Cob. Ik heb een Wintec VZ, en een merkloos dressuurzadel. En dan nog een leren zadel, een VZ, maar die ligt het minst mooi, en is te koop.
Maar ik vind het wel gaaf Copper onder het zadel! Jammer dat je hier niet in de buurt woont Marije. Ik rijd graag op Cobs die kleiner als 1.50m zijn.

yvetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 23:04

Als ik zo op de eerste foto kijk, lijkt me dat zadel ook niet erg lekker voor jou zitten sjuim! hahaha! (Ik zat laatst op een kunstofshetzaldeltje 12 " en toen zat mn staatbotje precies op de achterboom! hahaha, niet erg comfortable dus. Dan valt het bij jou nog enigszins mee!) Ziet er super uit voor de rest! Vind het ook helemaal niet misstaan ofzo. (volgende keer wil ik wel een setje zien hoor *LOL* ) Die derde foto vind ik wel een hele snelle trouwens Knipoog

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 12:44

Zo dat ziet er netjes uit. Wanneer mag Karan in training?

Ik heb gelukkig twee keurig passende zadels bij Karan.

Maar setjes..hmm, soms.

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 19:07

Ziet er echt wel netjes uit hoor, rekening houdend met je commentaar!!
Merrie kan netjes lopen! Lekkere speknek! Heeft inderdaad wel iets van een hengstje weg!

En over het setje, ik zag ook meteen dat rijbroek en shirt in het sjabrak terug kwamen! We missen alleen de bandages! Knipoog

saartje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 19:26

ze loopt echt heel mooi, en wat een mooie nek heeft ze
je misstaat helemaal niet op haar hoor!, jullie zijn echt een leuke combinatie!! Lachen

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 20:44

Cool man, mooi! Sjuiimpje heeft t goed voor elkaar Tong uitsteken
Staat Copper btw te koop?(event.)

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-03 20:55

Nee Copper is niet te koop, tenzij er een idioot bod komt natuurlijk Knipoog

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 21:02

Ziet er gaaf uit, volgens mij al heeel lang in training Knipoog
Copper ziet er gaaf uit, wat een nek zeg!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 11:17

Wat een mooie foto's, wat een andere pony is het zo zeg, hartstikke leuk, zo'n metamorfose.