Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, want je kan het er idd niet kwalijk nemen, wij hebben er ook last van.
dus ik heb dat spul in een flesje gedaan beetje water erbij en klaar is kees
maar nog helpt het niet
Doe indd wat research naar rechtrichten en heb het met haar erover dat kan je zeker helpen! Zou er alleen niet zelf mee gaan proberen want je kan meer kapot maken dan je denkt! Vel succes Irina, ze zag er bij de koetsentoc Blackflag schreef:Werk indd naar de ontspanning toe, niet alleen in je paard maar ook in jezelf. Ik zie hier en daar ook spanning bij jezelf. Ik heb Umbria zelf ook gereden 2.5 jaar geleden en het is geen gemakkelijk paard. Goed dat je ellen jou laat helpen daar heb je qua dressuur meer aan als mariekeDoe indd wat research naar rechtrichten en heb het met haar erover dat kan je zeker helpen! Zou er alleen niet zelf mee gaan proberen want je kan meer kapot maken dan je denkt! Vel succes Irina, ze zag er bij de koetsentoc

) in galop veel overgangen gedaan en ook kleine en grote voltes, slangevoltes. Aan het einde schudde ze nog steeds, maar gaf wel stelling. Ik merk ook dat ze laatste paar weken bij haar vlanken(of hoe je het ook schrijft) ook zweet, dus dan denk ik dat ze haar achterhand beter gebruikt.
whaha