Zumara (Flemmingh) @ L2 Oostwold

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

J_L

Re: Zumara (Flemmingh) @ L2 Oostwold

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 15:52

let om je rechterhand trek je graag naar je toe zie ik, vooruit blijven kijken... let ook op je rug
en dat jeje voeten niet zover naar voor steekt. succ6 jullie 2 !

Vlinder1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 19:25

Je hebt inderdaad echt een super leuk paard.
Misschien je beugels een gaatje langer doen, je zit niet in het zadel, maar er meer op als je snapt wat ik bedoel.
Je kijkt inderdaad veel naar beneden, op de grond is niet zo heel veel te zien, probeer er dus om te denken dat je naar voren kijkt, lekker ontspannen er op gaan zitten!
Denk als je hier mee bezig gaat dat het al een stuk beter word.
Heel veel succes met de wedstrijden!

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-11 20:01

Dank jullie voor alle enorm leuke reacties en goede tips.. Ik ben ook nog niet aan de gang geweest net Ducktape, omdat ik bij het idee al ga spannen. Ik heb nu mijn beugels een gaatje langer, probeer recht voor me te kijken, en ben constant met het doorzitten bezig. Hoe mijn paard nu even loopt, maakt me niet uit, die pakt wel aan. En zoals al gezegd wordt, het L2 kom ik wel door, maar straks het M1, waarbij ik ook in de middendraf moet doorzitten, wordt een groot probleem. Ik ben na 2 proeven ook echt kapot, gewoon puur van het spannen en verkrampt gaan zitten om maar te kunnen blijven zitten. Maar ik hoop dat het verbetert, vooral omdat ik ook niet heel erg op het doorzitten oefende. Die paar passen in het L1 gingen namelijk prima :p.

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 11:51

Met doorzitten MOET je wel ontspannen, anders stuiter je er af. Ik heb zelf sinds ik veel doorzit een veel betere houding, omdat je gewoon wel moet dus Ik rij in en uit lichtrijdend, de rest zit ik door. Ook als hij even wat opspant en ook als het lastig wordt en ook als ik moe wordt. Krijg je ook een betere conditie van!

Slinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 19:50

Leuk paard! Ziet er mooi uit op de foto's!

Het enige dat ik kan zeggen en dat is ook al gezegd: trots rechtop je paard zitten! Veel succes