ITP --> LK

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 17:03

Ik ga me fijn suf PB-en naar Mickey Tong uitsteken Haha!.

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 17:24

LEKKER BOEIEN wat een gezeur op bokt steeds zeg gaat echt nergens ove rboeeie die foto sniemand heefte r problemen meegeloof ik kan niet een smeer typen omdat ik dit zo zat wordt

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-03 17:43

mesastamp schreef:
LEKKER BOEIEN wat een gezeur op bokt steeds zeg gaat echt nergens ove rboeeie die foto sniemand heefte r problemen meegeloof ik kan niet een smeer typen omdat ik dit zo zat wordt

Kennelijk heeft er wel iemand problemen mee, anders zou dit topic er niet staan.
Zeg dan niks..... *zucht*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 18:35

stef"]
[quote="mesastamp schreef:

Kennelijk heeft er wel iemand problemen mee, anders zou dit topic er niet staan.
Zeg dan niks..... *zucht*
[/quote]

ja jij ind.. doe dat dan via pb naar de moddy ipv met zoeen onzinnig toppic.. hier hebben meer mensen last van als van foto's die verkeerd staan..

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-03 18:42

moddie is het er zelfs mee eens, dus....
Als mensen zich gewoon aan de regels houden is er niks aan de hand

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 18:50

Sluit me aan bij Stef. Ik vind het trouwens geen onzinnig topic. Was me niet zo opgevallen, maar toen ik wat scherper keek naar ITP bleek dat toch wel heel veel topics daar niet hoorden.
En ja, ik heb daarover vanmiddag wat zitten te PB-en naar Mickey.

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 19:18

Vind het wel niet zo logisch als je foto's van je hond ofzo bij Lol met je Knol zet Verward
Misschien moet er nog een nieuw forum komen voor andere foto's die nix te maken hebben met paarden
Ik zal Bart pb'en om het hem voor te leggen. Laat jullie wel iets weten...

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 19:28

De titel voor LK is idd wat ongelukkig gekozen als er ook honden-, opa- en gekke feestjes-foto's in mogen... Haha!
Maar ja... wat gaan we er aan doen? De Anarchie is de wereld nog niet uit Knipoog

Liesje_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 20:36

Enja ik ben het weer eens met Stef...de berichtjes van Mesastamp en debo slaan echt helemaal nergens op...zeg dan niks.Ik ga me lekker helemaal suf pben naar mickey totdat er niks meer verkeerd staat Haha!

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 23:00

bokt is er toch om lol te hebben die fotos zijn juist wel leuk maja ik zal wel de enige zijn... Verward

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 23:02

Die foto's zijn heel erg leuk . Ze staan alleen op de verkeerde plek Haha!.

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 23:03

nou ja goed

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 23:07

Volgens mij is de boodschap inmiddels helder. Er zijn helaas nog een heleboel bokkers die net niet lang genoeg nadenken waar een fototopic hoort.
Voordat ik op vakantie ging, liep het eigenlijk al best aardig. Maar ja, tijdens mijn vakantie is er weer een beetje een slob ingetrokken...

Vanaf nu weer even opletten waar je een topic plaats. Kijk even goed bij de omschrijving van het forum, waar het hoort en plaatst het dan bij het goede forum.

Zie je een topic verkeerd staan, stuur mij even een pb met de link van het foute topic en dan verplaats ik het. Op die manier helpen jullie zelf even mee om het weer even heel duidelijk te krijgen wat op ITP en wat op LK hoort.

Omdat verdere discussie niet nodig is sluit ik tevens dit topic af.

En vergeet niet, ik heb liever tien pbtjes over hetzelfde topic dat verkeerd staat of niet goed verloopt, dan dat ik niets hoor. Houd je dus vooral niet in en pb mij maar suf. Haha!