die 2de foto is erg actie met dat zand 
Erg gaaf, ik wil ook
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Romkabouter"]
[quote="Fasel schreef:Leuke foto's hoor. Wil ook wel een keer op
diervriendelijke manier koeivangen.
Net op dat moment komt er vlak langs het hek een langs die het touw losliet en paard liep alsof er niets gebeurd was. Yeah right. En calf roping was ook niet zielig. Dat die beesten de tong een halve meter uit hun bekje hebben hangen maakt niet uit.
) maar we zijn rustig aan begonnen en toen dat wat begon te wennen had je helemaal niet meer het idee dat het soms zo snel ging, want je bent helemaal gefocused op de koe!!
Fasel schreef:Ik heb in USA daar eens een vreselijke discussie over gehad. Men vond dat ik moest:? doneren aan de friends for WEstern. Toen zei ik dat ik niet doneerde aan dierenmishandeling. Beginnen ze een discussie van paarden hebben geen touw meer om hun ballen om te bokken![]()
Karin schreef:Maar dat is rodeo, en dat heeft IMO niets met western te maken behalve dat het ook uit de USA komt.
) Die gaf het toe. De lui van de stichting niet. Dus ja, wat waar is weet ik nu ook niet meer
. Heb het bij die ene vent wel gezien, bij die knakker die voorbij kwam rijden kon ik het zo snel niet zien alleen dat er een touw van het zadel naar zijn kruis ging.
En dat alleen amar odmat ik niet wilde doneren. Moest overigens gedwongen naar die fair.