Het eerste filmpje mag hij wat meer van achteren naar voren, hij loopt inderdaad wat in het houdinkje
en op de voorhand.. ik zou zeggen wat meer schakelen vlak achter elkaar, terug EN voorwaarts en echt
van je been naar je hand toe rijden.
Op het 2e filmpje gallopeert hij niet geweldig inderdaad.. hij heeft in de 2e fase geen "zweefmoment" (1 achterbeen op
de grond 3 in de lucht) hij heeft bijna constant 1 achterbeen en 1 voorbeen die hij bijna tegelijk neerzet terwijl 1 voorbeen
en 1 achterbeen nog niet op de grond aankomen. (als je snapt wat ik bedoel) Kan zijn omdat jij hem wat rechter in wil zetten
(en dus meer contact maakt van voren of met 1 been) waardoor hij wat sprong verliest. Ik zou als je hem recht
hebt stukjes toch ook wat meer gaan schakelen met je zit (terug en voorwaarts, vooral voorwaarts) Die gang
volhouden tot hij recht is, is hij recht weer basistempo aannemen. Dan gaat hij ook wat minder "voorover"
En filmpje 3.. voor dat rechterachterbeen zou ik toch geneigd zijn een zweepje erbij te nemen en aan te
leggen (niet tikken of slaan) Bij het omzetten naar rechtsom binnenhand iets opzij buitenteugel aan en
van binnen naar buiten drukken met je been. Binnenhand niet vast pakken. Reageert hij niet goed of genoeg
op je been dan klein tikje bij enkel om het achterbeen even te activeren. Doe dat bij mijn paardje ook en zodra
ze op mijn been reageert gebruik ik mijn zweep niet meer, tot ze weer "afgeleid" is en ik hem nodig heb.
Wordt steeds minder vaak.
Verder vind ik dat je hem al prima aan het lopen hebt hoor Merel! Lekker op je gemakje oppakken, lekker weer
aan elkaar wennen. Niet haasten en gewoon genieten. En dat hij dan maar in het begin lekker loopt te sukkelen
op een "ik bent toch braaf zo?" tempootje zou ik me niet al te druk om maken 
Je hebt een leuk paardje!