die foto's van het springen zijn precies goed genomen knap! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Win or lose ging hij er bij de 2e hindernis uit. Springen ook aardig wat strafpunten. Heb na het springen nog wel een aardig showtje a la wie is de baas, gezien van het paard met de hackamore.
Ook robert roel (robertus op bokt)had wel lol op de kar met de 4 friezen.

Anjatjeuh schreef:Wow, prachtige foto's met nog prachtigere paarden op!
Zal wel een super leuke dag geweest zijn!
Was er een speciale gelegenheid of is dat elk jaar?
:D
:D Picasso schreef:Die springfoto's zijn zoooo gaaf!![]()
Jammer dat je Rianti Zwart niet boven de sprong gefotografeerd hebt.
:D hahaha, maar iig is ze zo ongeveer onze achterbuurvrouw
:D SAKKIA schreef:Ik zit ook bij elmar in de klas, maar hij ging er bij hte win or lose bij de eerste hindernis al uit, en dus niet bij de tweede. Die schimmel vind ik zo mooi he!! Pink lady van Hester Klompmaker en die met de hackamore is op stal wel een schat hoor, maar wel erg pittig als ie aanhet werk moet maar dat zijn de meesten bij Hester wel.
Jammer dat ik de record poging heb gemist maar mijn vader wou graag naar huis!!! En we waren 's morgens ook al op de ossemarkt geweest.
Die ene met die bles is trouwens van Kingma die woont vlakbij mij, dat paard aanschouw ik elke dag vanuit de bus en een vriendin haar paard staat bij haar op stal. Ik weet niet oe het paard heet maar het staat op stal de Osseweide in Zuidhorn.
Tha_Niekje"]
[quote="PintoNatal"]ik denmk dat ik het blessjespaardken
[/quote]
Ik weet zijn naam niet, maar ik weet wel dat die van Rianty Zwart is geweest
[quote="radijs schreef:gaaf!!
i love blesjespaarden!!
whaha
rianti zwart heeft ook een oranje blesjespaard:p