Mijn BLIKVANGER at Work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 11:18

Wauw, wat een ontzettend gave pony! Echt een prachtig ding, wees er maar trots op :D

Het eerste wat ik me bij jouw houding af vroeg is "ademt ze wel?" :)) Ik zie veel spanning in je lijf en het lijkt alsof je je adem hoog houdt en niet uit ademt..Natuurlijk kan ik dat van de foto's niet zien, maar het schoot me meteen te binnen omdat ik het zelf erg herken..Bij spanning of wat dan ook, adem ik niet meer diep en schiet mijn adem omhoog..Bij jou zie ik dezelfde spanning, herken je er wat in?

chantalhaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-11 12:17

Corelli schreef:
Wauw, wat een ontzettend gave pony! Echt een prachtig ding, wees er maar trots op :D

Het eerste wat ik me bij jouw houding af vroeg is "ademt ze wel?" :)) Ik zie veel spanning in je lijf en het lijkt alsof je je adem hoog houdt en niet uit ademt..Natuurlijk kan ik dat van de foto's niet zien, maar het schoot me meteen te binnen omdat ik het zelf erg herken..Bij spanning of wat dan ook, adem ik niet meer diep en schiet mijn adem omhoog..Bij jou zie ik dezelfde spanning, herken je er wat in?

Kan helemaal kloppen hoor ahahha. Wat ik al eerder aangaf, voor mn rug loop ik nu bij de fysio maar niet alleen voor mn rug...... alle spieren in mn lichaam staan TE strak en kan dus best moeizaam bewegen ;) geen ecxuus verder maar ik ben er mee aan het werk! Eigenlijk zijn we er samen mee aan het werk! Patrice helpt mij hier heel goed bij gelukkig, en is ( anders dan toen ik haar net kreeg ) heel begripvol naar mij toe! En ik ook naar haar!

Dus ik blijf ermee aan het werk! Thnx voor jullie tips en comments :D ( ben ook zo verliefd op haar :j hihi)

mylene32

Re: Mijn BLIKVANGER at Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 12:21

waarom hou je alles zo vast? en daarmee bedoel ik álles

chantalhaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-11 12:26

mylene32 schreef:
waarom hou je alles zo vast? en daarmee bedoel ik álles

Ummmmm denk dat je de spanning bedoelt ( mn lichaamshouding etc???) Dat heb ik hierboven ook een beetje uitgelegd :o

Abacab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 21:23

Jullie zijn een leuke combi.
Werk aan je aanleuning en nageeflijkheid en rij de neus er een beetje meer uit

mylene32

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 23:53

geef ruimte aan de voorkant en laat gaan

chantalhaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-11 07:20

mylene32 schreef:
geef ruimte aan de voorkant en laat gaan

Thnks!!! Ga ik mee aan de gang. Omdat het in het verleden nogal een race paard was :') Hou ik haar idd nu teveel vast! Mn instructrice zegt ook 100x per les dat ik haar los moet laten! Ik ga ermee aan de slag! Dank je wel

Femke_easy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 11:50

hee wat een superleuke pony!!! ik vind het er erg netjes uitzien d epony loopt ook netjes!!