Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hennep112 schreef:Het is toch een teken dat het paard iets probeert te compenseren. Ik zou zo'n paard in principe niet kopen.
it_is_me schreef:annebe schreef:Ik heb ondertussen wel gemerkt dat osteopaten niet zoveel zien.
We hebben inmiddels bezoek gehad van Karianne van Ruth (chiropraktor) en daar kwamen zeer wezelijke punten naar voren die de osteopaten nooit zijn opgemerkt of waar zij onvoldoende aan hebben kunnen doen.
Bestaat er ook chiropraxie voor paarden, want dan hoor ik daar graag zeker meer over. Heb al meerdere malen een osteopaat bij mijn paard gehad en iedere keer weer zat zijn rug vast. Misschien biedt een chiropractor dan uitkomst.
(gelukkig is ze niet zoveel meer
annebe schreef:Helaas kom ik ontzettend veel ruiters tegen die niet recht op hun paard zitten, dus ja.. voor de onderhoud van je paard zou ik deze ieder jaar na laten kijken en een goede zit houding coach zoeken.
Tenkoste van jezelf, maar zeker van je paard.
Bij deze een beginnend tipje.. Houd beide zitbeen knobbels op je zadel, dit is jou stekker in je paard.
(ook bij stellingen)
annebe schreef:Helaas kom ik ontzettend veel ruiters tegen die niet recht op hun paard zitten, dus ja.. voor de onderhoud van je paard zou ik deze ieder jaar na laten kijken en een goede zit houding coach zoeken.
Tenkoste van jezelf, maar zeker van je paard.
Bij deze een beginnend tipje.. Houd beide zitbeen knobbels op je zadel, dit is jou stekker in je paard.
(ook bij stellingen)